چالش کشف آب Ofwat

آخرین مسابقه دسترسی آزاد به دنبال تابستان گرم و خشک سال گذشته برگزار می شود که بریتانیا و بسیاری از اروپا را در معرض خطر خشکسالی قرار داد. هدف قرار دادن نوآوری در مراحل اولیه – چالش کشف آب هر سال حدود 4 میلیون پوند در مجموعه ای از کمک های مالی به ارزش 450000 پوند برای ورودی های فردی اعطا می شود.

چالش اکتشاف آب حدود 20 تیم را شاهد خواهد بود که هر کدام تا 50000 پوند جایزه دریافت می کنند تا ایده های خود را با پشتیبانی متخصص و راهنمایی شرکت های آب توسعه دهند. حدود 10 تیم برنده هر کدام تا 450000 پوند دریافت خواهند کرد تا این ایده ها را به پایلوت تبدیل کنند.

جزئیات مسابقه

آب بر همه افراد تأثیر می گذارد و زمان آن فرا رسیده است که ببینیم بخش آب چه چیزی می تواند از فضانوردان، کشاورزان، متخصصان داده، معماران و برنامه ریزان بیاموزد. این در مورد آماده سازی بخش آب برای آینده است، و من مشتاقانه منتظر ایده هایی هستم که از آن بیرون می آیند.

انتظار می رود پروژه ها نیازهای جمعیت رو به رشد و مسکن جدید را به روشی پایدار که برای محیط زیست خوب است برآورده کنند. اهداف کلیدی عبارتند از: سازگاری با تغییرات آب و هوا و دستیابی به انتشار خالص صفر. حفاظت و تقویت محیط زیست؛ ارائه انعطاف پذیری عملیاتی بلند مدت؛ و بهبود ارائه خدمات برای مشتریان و جامعه.

نمونه های قبلی برندگان صندوق نوآوری Ofwat شامل انجمن های هوشمند آب فعال Anglian Water (تصویر شده است) در ادینگتون، کمبریج. این ابتکار شاهد محیط های شهری جدیدی بود که برای جذب آب اضافی باران و مقابله با خشکسالی پایدار با بازیافت آب خاکستری طراحی شده بودند.

اکنون، ما فرصت را برای نوآوران در هر صنعتی که می‌تواند در بهبود سیستم آب برای همه ما تغییر ایجاد کند، گسترش می‌دهیم.

عنوان پروژه چالش کشف آب
مشتری اوفات
ارزش قرارداد 4 میلیون پوند
مهلت دور اول 5 آوریل 2023
محدودیت های تی بی سی
اطلاعات بیشتر https://waterinnovation.challenges.org/



منبع جان راسل، مدیر ارشد Ofwat، گفت: «صندوق نوآوری 200 میلیون پوندی ما قبلاً از پروژه‌هایی حمایت کرده است که نشت‌ها را شناسایی و رفع می‌کنند، انتشار کربن از کارخانه‌های فرآوری آب را جمع‌آوری می‌کنند تا آنها را به سوخت تبدیل کنند، و کودهای شیمیایی را از آبراه‌ها حذف می‌کنند تا در آب‌ها دوباره استفاده شوند. سیستم غذایی ما

“چالش کشف آب” بخشی از صندوق نوآوری 200 میلیون پوندی تنظیم کننده است که به بهبود مدیریت نشت، جلوگیری از آلودگی، بهبود بهره وری آب، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، افزایش انعطاف پذیری در برابر سیل و خشکسالی، اولویت بندی شیوه های پایدار و حمایت از مشتریان آسیب پذیر اختصاص یافته است.

دیوید بلک، مدیر اجرایی Ofwat، گفت: بر کسی پوشیده نیست که بخش آب در سال گذشته با چالش هایی روبرو بوده است. به عنوان یک تنظیم کننده، ما دائماً بخش را برای غلبه بر این موارد تحت فشار قرار می دهیم.

برای متخصصان ساخت‌وساز که در حال حاضر خارج از صنعت آب کار می‌کنند باز است – هدف این مسابقه بازگشایی رویکردهای نوآورانه جدید برای حل بزرگترین چالش‌های پیش روی بخش آب امروز و آینده است.

Ofwat در سال 1989 به عنوان نهاد مسئول مقررات اقتصادی صنعت آب و فاضلاب خصوصی در انگلستان و ولز تأسیس شد. مسئول حفاظت از نیازهای مصرف کنندگان و اطمینان از انعطاف پذیری سیستم های آب است.