کار برای شروع کار در مدرسه هولمز میلر با وجود افزایش 40 میلیون پوندی هزینه


شروع در محل زمانی انجام شد که شورای شهر داندی تایید کرد که قیمت قرارداد پروژه از بودجه اولیه 60 میلیون پوندی به 100 میلیون پوند افزایش یافته است.

در جلسه هفته گذشته، کمیته سیاست و منابع شورا، مناقصه را برای انتصاب Robertson Construction Tayside برای ساخت این طرح تایید کرد. به اعضای شورا گفته شد که افسران ارشد مناقصه را با پیمانکار بررسی کرده و به این نتیجه رسیده اند که “بهترین ارزش ممکن بر اساس شرایط فعلی بازار” را برآورده کرده است.

برآورد اولیه 60 میلیون پوند قبلاً به 86.8 میلیون پوند افزایش یافته بود – افزایشی که در طرح سرمایه تجدید نظر شده شورا در نوامبر 2022 منتشر شد. در جلسه هفته گذشته تأیید شد که هزینه اکنون به 100 میلیون پوند رسیده است.

گزارش ارائه شده به کمیته به “تاثیر تورم قابل توجه و مداوم ساخت و ساز و محدودیت های زنجیره تامین بر بودجه پروژه” اشاره می کند.

توضیح می‌دهد که واکنش به کووید-۱۹، برگزیت و تأثیرات تهاجم روسیه به اوکراین منجر به افزایش قابل‌توجه تورم ساخت‌وساز شده و کمبود مواد و نیروی کار همراه با افزایش هزینه انرژی را به همراه داشته است.

با وجود چالش‌ها، کار بر روی این پروژه – که توسط جان الکساندر، رهبر شورا به عنوان “مهم‌ترین سرمایه‌گذاری در آینده شهر” توصیف شده است – اکنون قرار است در ماه جاری با تاریخ تکمیل هدف ژوئیه 2025 آغاز شود.

پردیس جایگزین آکادمی Braeview و دبیرستان کریجی خواهد شد و مطابق با استانداردهای بهره وری انرژی Passivhaus ساخته خواهد شد. این طرح ها توسط کمیته برنامه ریزی شورا در اکتبر 2022 چراغ سبز نشان دادند.

در آن زمان، بیانیه طراحی ارائه شده توسط هولمز میلر گفت: «مدارس آکادمی Braeview و دبیرستان کریجی دو جامعه مدرسه را گرد هم می‌آورند و در حالی که پردیس جدید محیطی بهینه برای یادگیری و دستیابی را ارائه می‌کند، طراحی تاریخ و دستاوردهای این دو مکتب را بشناسید، که به گونه ای ساخته شده اند که میراث هر مؤسسه را در کنار آینده جمعی آنها در این سایت جدید جشن می گیرد.’

پس از تکمیل، پردیس دارای یک آتریوم پذیرش و یک میدان آموزشی مرکزی با دسترسی به کلاس‌های درس و مناطق آموزشی خواهد بود. همچنین دارای یک مرکز موسیقی و نمایش مناسب برای استفاده در مدارس و جامعه در سطح شهر خواهد بود. علاوه بر این، یک کافه و کتابخانه وجود خواهد داشت که در طول روز برای استفاده ترکیبی از جامعه و مدرسه در دسترس خواهد بود.

امکانات ورزشی از جمله زمین‌های دارای نور آفتاب، سوئیت تناسب اندام، استودیوی رقص، سالن بدنسازی و سالن‌های بازی، که همچنین برای استفاده در طول روز برای کمک به ایجاد یک احساس اجتماعی کاملاً یکپارچه در دسترس خواهند بود.

اسکندر گفت: “این بیش از یک مدرسه خواهد بود، تمرکزی برای کل جامعه خواهد بود و در دسترس و فراگیر خواهد بود.” این پردیس به بهبود چشم انداز آینده جوانان کمک می کند و در عین حال به پیشرفت جامعه کمک می کند.

این به سادگی با مدارس فعلی به دلیل سن و شرایط آنها و عواقب آتش سوزی ویرانگر در Braeview، جایی که اقامتگاه موقت پرهزینه هنوز در حال استفاده است، قابل دستیابی نیست. پردیس مهمترین سرمایه گذاری در آینده شهر است. ارائه آن به ما امکان می دهد تا امکانات آموزشی و اجتماعی را بهبود بخشیم که با چالش های مهم فقر مقابله می کند.

استوارت هانتر، عضو شورای همایش کودکان و خانواده ها افزود: «این یک طلایی است فرصتی برای تغییر امکانات آموزشی و اجتماعی و جایگزینی دو ساختمان قدیمی با محوطه ای مناسب برای سال های آینده.

ما در طراحی پردیس راه طولانی را پیموده‌ایم و دانش‌آموزان نقش مهمی در هیئت مدیره پروژه دارند. پردیس یک محیط آموزشی الهام بخش را فراهم می کند که به دقت طراحی شده است تا از پیشرفت های یادگیری در بلندمدت پشتیبانی کند.

برای اظهار نظر با هولمز میلر تماس گرفته شده است.



منبع