کمبود برق می تواند خانه های جدید در غرب لندن را مسدود کند


نامه ای از اداره لندن بزرگ (GLA) به سازندگان خانه هشدار داد که سه منطقه لندن در حال حاضر برنامه های برنامه ریزی را رد می کنند زیرا شبکه ظرفیت کم دارد.

بر اساس گزارشی در FTبرنامه‌ریزی‌های ۲۵ خانه یا بیشتر در حال حاضر در بخش‌های هیلینگدون، ایلینگ و هانسلو تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و ممکن است تا سال ۲۰۳۵ افزایش ظرفیت انبوه طول بکشد.

در آن بخش ها، «متقاضیان اصلی جدید برای شبکه توزیع […] طبق یادداشت GLA، از جمله توسعه‌های مسکن، اماکن تجاری و فعالیت‌های صنعتی، باید چندین سال منتظر بمانند تا اتصالات برق جدید دریافت کنند.

انجمن شبکه‌های انرژی، که نمایندگی کسب‌وکارهای شبکه‌های انرژی بریتانیا و ایرلند را نمایندگی می‌کند، کمبود را ناشی از گسترش سریع مراکز داده است که از مقادیر زیادی برق، در برخی موارد برای تامین انرژی یک شهر، برای تامین انرژی سرورها استفاده می‌کنند.

سخنگوی انجمن گفت: «محدودیت‌هایی که در غرب لندن با آن روبه‌رو می‌شوند، یک شرایط مجزا هستند که ناشی از گسترش سریع و متمرکز تقاضا از رشد محلی در مراکز داده است که بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌ها بود. شبکه‌های برق از هر ابزار موجود، از جمله بکارگیری فناوری‌های نوآورانه، برای تسریع اتصالات و اطمینان از اینکه تقاضاهای آینده تا حد امکان کارآمد مدیریت می‌شوند، استفاده می‌کنند.

این انجمن گفت که یک “رویکرد بلندمدت” برای سرمایه گذاری مورد نیاز است و افزود: “ما در حال گفت و گو با Ofgem هستیم تا تغییراتی در رژیم واکنشی آنها ایجاد کنیم و اطمینان حاصل کنیم که در جایی که زیرساخت های جدید مورد نیاز است، شرکت های شبکه می توانند یک بار آن را بسازند و آن را درست بسازند. .

سخنگوی شورای ایلینگ گفت که این مقام به شدت نگران این وضعیت است و در حال بررسی این است که چگونه محدودیت های ظرفیت برق بر برنامه توسعه مسکن قابل توجه آن تأثیر می گذارد.

آنها گفتند: «در میانه بحران مسکن مقرون به صرفه در ایلینگ و در سرتاسر لندن، حیاتی است که بتوانیم به ساخت خانه های جدید واقعاً مقرون به صرفه ادامه دهیم. ما درخواست جلسات فوری با مقامات لندن بزرگ و وزرای دولت برای بحث در مورد چگونگی حل این موضوع کرده ایم و تحولات را از نزدیک زیر نظر خواهیم داشت.

شهردار لندن نگران است که هرگونه توقف در ساخت و سازهای جدید مسکن منجر به از دست دادن اهداف مسکن توسط پایتخت شود.

سخنگوی شهرداری گفت: «شهردار بسیار نگران است که محدودیت‌های ظرفیت برق در سه منطقه غربی لندن چالش مهمی را برای توسعه‌دهندگانی ایجاد می‌کند که اتصال به موقع به شبکه برق را تضمین می‌کنند، که می‌تواند بر تحویل هزاران خانه بسیار مورد نیاز تأثیر بگذارد.

‘صادق [Khan] هفته‌ها پیش به دولت نامه نوشت و درخواست جلسه‌ای برای بحث در مورد ظرفیت برق در غرب لندن کرد، اما این درخواست رد شد. در بحبوحه بحران مسکن، او از وزرا می خواهد که برای حل فوری این موضوع با او همکاری کنند.

GLA، شبکه های برق اسکاتلند و جنوب، و شبکه ملی در حال کار بر روی راه حل هایی برای رفع انسداد توسعه هستند.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا