موزه ملی نیو جینجو، کره جنوبی

بنابراین، به منظور ایجاد یک فضای فرهنگی پیچیده که مطابق با آخرین روند موزه‌ها باشد که ممکن است فضاهایی برای نمایشگاه، آموزش، مدیران موزه‌ها و موزه کودکان فراهم کند، برنامه‌ریزی شده است که موزه ملی جینجو برای ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان و شهروندان تغییر مکان دهد. .

اهداف کلیدی شامل ارائه یک میدان جدید و امکانات فرهنگی برای ساکنان محلی، ایجاد نمایشگاه‌های دائمی جدید با تمرکز بر تاریخ و فرهنگ دیپلماتیک، ارائه یک موزه جدید کودکان، و اتصال ساختار جدید به فعالیت‌های تفریحی در پارک اطراف آن است.

بر اساس این خلاصه: از آنجایی که موزه ملی جینجو فعلی در داخل قلعه جینجوسئونگ که به عنوان یک مکان تاریخی ملی تعیین شده است، غیرممکن است که تسهیلات را گسترش دهیم که منجر به مشکلاتی در بهبود امکانات قدیمی و کنترل ایمنی مجموعه های موزه می شود. ، همراه با ارائه راحتی بازدیدکنندگان و گسترش امکانات ایمنی.

موزه ملی جینجو که توسط معمار Kim Swoo-geun به شکل یک برج چوبی سنتی کره ای طراحی شده است، در سال 1984 به عنوان یک مرکز فرهنگی و تاریخی با تمرکز بر حمله ژاپنی ها به کره در قرن شانزدهم افتتاح شد.

داوران شامل Minah Lee، مدیر Hyupdongone هستند. بیونگ یانگ کوئون، رئیس کره در NBBJ؛ جئونگیم کیم، مدیر شرکت Seoro Architects. و Jeonghoon Lee، مدیر معماری Joho.

جزئیات مسابقه

این مسابقه به دنبال پیشنهادهایی برای یک مجموعه جدید 14990 متر مربعی برای موزه است که قصد دارد از خانه فعلی خود در سال 1984 در قلعه تاریخی جینجو نقل مکان کند، زیرا برای برآورده کردن نیازهای بازدیدکنندگان بسیار محدود است.

این پروژه یک مکان جدید برای موزه در زمینی به مساحت 20000 متر مربع در ایستگاه قطار سابق شهر ایجاد می کند. برنده کلی – که در 19 جولای اعلام می شود – یک قرارداد طراحی 1.8 میلیون پوندی (3 میلیارد KRW) دریافت خواهد کرد. همچنین به نفرات دوم، سوم، چهارم و پنجم جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

زبان مسابقه انگلیسی و کره ای است. آثار ارسالی بر اساس طرح سایت، چیدمان فضا، هماهنگی با محیط و چشم انداز، روش های ساخت و ساز، پایداری و اصالت رویکرد برای بازسازی شهر قدیمی جینجو مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

عنوان پروژه مسابقه بین المللی طراحی برای موزه ملی جدید JINJU
مشتری موزه ملی جینجو
ارزش قرارداد 30 میلیون پوند (50.6 میلیارد KRW)
مهلت دور اول 12 مه 2023
محدودیت های معماران دارای مجوز کره ای و بین المللی می توانند شرکت کنند و حداکثر سه شرکت کننده (یا شرکت) مجاز به تشکیل یک گروه مشترک هستند که در آن یکی از آنها به عنوان نماینده تعیین شده است. نماینده گروه مشترک (شرکت کننده انفرادی در صورت درخواست به تنهایی) باید فردی باشد که طبق ماده 23 قانون معماران گواهی شده کره از تاریخ اعلام مسابقه طراحی، یک شرکت معماری تاسیس و اعلام کرده باشد و از هرگونه رد صلاحیتی مبرا باشد. طبق قانون مربوطه. شرکت کنندگان در مسابقه طراحی که به عنوان نماینده یا شرکت کننده ثبت نام کرده اند، نباید به هیچ تیم طراحی دیگری بپیوندند
اطلاعات بیشتر http://www.jjmuseum.org/#firstPage



منبع

این مسابقه به دنبال پیشنهادهایی برای موزه ملی جدید جینجو است که در سایت ایستگاه قطار قدیمی جینجو در حدود 1 کیلومتری جنوب قلعه جینجو ساخته خواهد شد. ساختمان جدید هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی قابل دسترسی خواهد بود و در عین حال به سنت‌های معماری محلی و چشم‌انداز اطراف پاسخ می‌دهد.