برای کل ایرلند و بریتانیا در دسترس است

بنابراین برای رسیدن به شفافیت نهایی، به سیستم های نرده شیشه ای Q-railing نگاه نکنید. نرده های با طراحی تمیز، ریل های کلاهک و پایه های نرده برای نصب فاسیا و بالا برای هر فضای ممکن داخلی یا خارجی، از کوچکترین اقامتگاه خصوصی گرفته تا بزرگترین فرودگاه ها و استادیوم های عمومی، در دسترس هستند.

ما می دانیم که تمرکز بر رشد Q-railing در ایرلند به دلیل سال ها ارائه محصولات و خدمات نوآورانه در بریتانیا موفق خواهد بود.

یک تیم جهانی به طور مداوم در تلاش برای ایجاد ایمن ترین و شیک ترین نرده ها، نرده ها و لوازم جانبی است. و به لطف Q-railing UK، این خدمات برای کل ایرلند در دسترس است.

با پیش بینی رشد بیش از 18 درصدی صنعت ساخت و ساز ایرلند در سال 2022، Q-railing UK تضمین کرده است که با حضور قوی در جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی، رهبران بازار هستند. شعبه انگلستان با ایجاد روابط با شیوه های برتر معماری، مانند هنری جی لیون، معماران تاد و مولا، و با شبکه ای از نصابان مجرب، همه جنبه ها را پوشش می دهد.

آنها همچنین دارای امتیاز اضافی یک نمایشگاه سیار هستند که به آنها امکان می دهد خدمات Q-Roadshow و CPD را به مشتریان در هر کجای بریتانیا و جمهوری ایرلند ارائه دهند. سمینارهای CPD دارای گواهی RIBA همچنین می‌توانند به معماران، معماران یا طراحان در راحتی دفتر شما یا به صورت مجازی از طریق تیم‌های MS ارائه شوند.

Q-railing دارای سهام به راحتی در دسترس است که بسته به اینکه در کجای ایرلند مستقر هستید، می تواند از انگلستان یا از دفتر مرکزی در اتحادیه اروپا حمل شود. این شامل محلول های میله عمودی سفارشی با پوشش پودر آلومینیوم است.

Q-railing همچنین دارای اولین نرده شیشه‌ای بدون قاب چند لایه و سیستم‌های بالکن شیشه‌ای جولیت است که اصلاحات انجام شده در سند تأیید شده B در دسامبر 2018 را برآورده می‌کند. و در حالی که در حال حاضر این یک الزام قانونی در ROI نیست، در ایرلند شمالی است.

برای اطلاعات بیشتر به www.q-railing.com/en-gb مراجعه کنید



منبع

به عنوان بخشی از خدمات جاری در ایرلند، آنها اخیراً از Errigal Contracts در نمایشگاه سیار Q-railing بازدید کردند. اعضای تیم فروش یک نسخه نمایشی نصب از محدوده PRIME ارائه کردند و تیم معماری CPD “راهنمای Specfiers to Frameless Balustrade” را به طراحان Errigal ارائه کرد.

کریس هاجکینسون، مدیر قرارداد در Errigal Contracts می‌گوید: «تیم Q-railing خدمات عالی را با نمایشگاه موبایل و ارائه‌های CPD ارائه می‌کنند. “این بازدید با استقبال خوبی از سوی همه در Errigal مواجه شد و ما می دانیم که رابطه ما با تیم بریتانیا برای سال های طولانی ادامه خواهد داشت.”