بررسی وضعیت میراث انگلیسی 2023-24

ما از مجموعه‌ای از مکان‌های تاریخی و مصنوعات مهم بین‌المللی محافظت می‌کنیم که شش هزاره از گذشته باستان تا امروز را در بر می‌گیرد و شامل کاخ‌ها، خانه‌ها، تپه‌ها، قلعه‌ها، صومعه‌ها، مکان‌های صنعتی، قلعه‌های رومی و حتی روستاهای متروکه قرون وسطایی می‌شود.

جستجو برای یک معمار حفاظت برای رهبری یک سری از تیم‌های طراحی، یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که میراث انگلیسی مسابقه‌ای را برای یک طراح ارشد برای بازنگری خانه کنوود در شمال لندن و تالار و باغ برودزورث در نزدیکی دانکاستر راه‌اندازی کرد.

معماران آوانتی برنده بازسازی 7.5 میلیون پوندی قلعه دوور ثبت شده در درجه I – شامل یک برنامه بزرگ از کارهای حفاظتی در سراسر و فضاهای تفسیری جدید و امکانات بازی جدید – که دو سال پیش توسط English Heritage مناقصه شده بود.

برنده قرارداد تخمینی 50000 پوندی با خیریه ای که بیش از 400 بنای تاریخی، ساختمان و مکان را در سراسر انگلستان مدیریت می کند تا مجموعه ای از گزارش های پنج ساله را به دنبال ایرادات ساختمانی و مسائل نگهداری انجام دهد، همکاری خواهد کرد.

در مجموع 27 سایت تحت پوشش قرارداد قرار می گیرند که از جمله آنها می توان به Lindisfarne Priory در نزدیکی Berwick-upon-Tweed، نئو پالادیان 1729 Chiswick House، قوس Wellington درجه یک طراحی شده توسط Decimus Burton، قلعه Framlingham در سافولک، قلعه روچستر در کنت و Stokesy اشاره کرد. قلعه در Shropshire.

انگلیسی Heritage که در سال 2015 به عنوان یک شاخه خیریه از یک نهاد دولتی سابق با همین نام ایجاد شد، مجموعه ای از بناهای برجسته از جمله Stonehenge، Dover Castle و Tintagel Castle را مدیریت می کند و بیش از 1.34 میلیون عضو دارد.

بر اساس این خلاصه: «میراث انگلیسی از بیش از 400 ساختمان تاریخی، بنای تاریخی و مکان مراقبت می کند – از مکان های ماقبل تاریخ مشهور جهان گرفته تا قلعه های بزرگ قرون وسطی، از قلعه های رومی در لبه های امپراتوری تا پناهگاه های جنگ سرد. از این طریق، ما هر سال داستان انگلستان را برای بیش از 10 میلیون نفر زنده می کنیم.

مراقبت از این مکان‌ها و مجموعه‌های آن‌ها به نفع این نسل و نسل‌های آینده، سنگ بنای هر کاری است که ما انجام می‌دهیم. حمایت سخاوتمندانه بسیاری از خیرین ما را قادر به انجام این کار می کند. ما اکنون بزرگترین برنامه حفاظت در تاریخ خود را آغاز کرده ایم. کار حفاظتی بسیار ماهر در مقیاسی بی سابقه انجام خواهد شد و ما به عموم مردم اجازه خواهیم داد تا شاهد این امر با پیشرفت آن باشند.

پیشنهادات برای آخرین قرارداد 65 درصد از نظر کیفیت و 35 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه غرامت حرفه ای 2 میلیون پوندی، بیمه غرامت عمومی 5 میلیون پوندی و بیمه مسئولیت کارفرما به مبلغ 5 میلیون پوند داشته باشند.



منبع