تالار موسیقی کارنگی پیتسبورگ پس از بازسازی بازگشایی می شود

بزرگان موسیقی از جمله الا فیتزجرالد، لوسیانو پاواروتی، پتی اسمیت و رهبر ارکستر فردریک آرچر از زمان برگزاری کنسرت افتتاحیه در سال 1895 در تالار موزیک کارنگی پیتسبورگ روی صحنه رفته‌اند.

تالار موسیقی هفته گذشته اعلام کرد که درهای خود را پس از یک بازسازی هشت ماهه که به مشکلات دسترسی پرداخته و تزئینات طلاکاری شده را که بیشتر محل را تزیین کرده بود، بازگشایی می کند. این فضای تازه بازگشایی شده که مهم‌ترین بازسازی‌های تالار از زمان تأسیس آن در 129 سال پیش در نظر گرفته می‌شود، میراث فرهنگی خود را حفظ می‌کند و در عین حال آن را وارد قرن جدید می‌کند. این بازسازی با همکاری موزه‌های کارنگی پیتسبورگ و پیمانکاران مستقر در پیتسبورگ Volpatt Constructions، که به ترتیب با Gensler و CJL Engineering برای طراحی و مهندسی معماری همکاری می‌کنند، انجام شد.

رئیس جمهور: “اگر کارنگی موزیک هال تقریباً 130 سال پیش هدیه ای به جامعه پیتسبورگ بود، هدف ما از بازسازی آن افزایش ارزش آن هدیه با تبدیل آن به فضایی قابل دسترس برای همه و در عین حال حفظ شکوه و شکوه طراحی اصلی آن بوده است.” و مدیر عامل موزه های کارنگی پیتسبورگ استیون کنپ در بیانیه ای گفت.

فضای داخلی سالن موسیقی کارنگی
بازسازی ها شامل 1530 صندلی با طراحی سفارشی و راهروهای پهن شده بود. (جاشوا فرانزوس)

برای بهبود راهروهای دسترسی سالن تعریض شد، طبقه اصلی مجدداً شیبدار شد و سالن تئاتر با 1530 صندلی مطابق با ADA تجهیز شد. علاوه بر این، پیشرفت‌های فنی بیشتر شامل ارتقاء سیستم‌های الکتریکی و صوتی بود – هر چراغ سیم‌کشی مجدد شد. تهویه مطبوع برای اولین بار در تاریخ خود در این مرکز نصب شد، در نتیجه کارنگی موزیک هال اکنون می تواند میزبان اجراها در ماه های تابستان باشد.

این فضای فرهنگی همچنین برای حفظ زیبایی هنری Carnegie Music Hall تحت بازسازی‌های گسترده‌ای قرار گرفت و متخصصان را از سراسر محوطه موزه‌های کارنگی گرد هم آورد. با راهنمایی محافظان موزه هنر کارنگی، نقاشان رنگ‌های عتیقه و مدرن را با هم تطبیق دادند تا 1179 شابلون فلور دلیس را دوباره به کار ببرند. سواب های پنبه ای و سرکه برای تمیز کردن 33 پانل تزئینی در سطح ارکستر سالن استفاده شد. یازده پانل ورق طلا تمیز، گچ کاری و رنگ آمیزی مجدد شدند، در حالی که 40 درب سمباده زدایی و تکمیل شدند. در امتداد دیوار پشتی بالکن اول، 43 دیوارکوب با کمک آماده‌کنندگان دیرینه‌شناسی از موزه تاریخ طبیعی کارنگی بازسازی شد.

نمای تفصیلی پانل های هنری در سالن موسیقی کارنگی
هنر در محل با کمک کارشناسان موزه کارنگی بازسازی شد. (جاشوا فرانزوس)

پروژه نوسازی از کشورهای مشترک المنافع پنسیلوانیا، مؤسسه خیریه چارلز ام. موریس، بنیاد اسکات الکتریک، و منطقه دارایی منطقه ای آلگنی و همچنین سایر کمک های مالی خصوصی حمایت مالی دریافت کرد. صندلی خود را بگیرید! کمپین همچنین از این پروژه حمایت کرد و به مردم اجازه داد تا برای قرار دادن نام دلخواه خود بر روی یکی از صندلی های طراحی شده سفارشی، کمک مالی کنند.

کنپ افزود: «ما مشتاقانه منتظر استقبال مجدد جامعه به این سالن نمادین هستیم، که بخش قابل احترامی از تاریخ فرهنگی پیتسبورگ است.»

منبع