تجسم مجدد کاپادوکیه به عنوان یک منطقه اکو

کاپادوکیا ناحیه‌ای نیمه خشک در ترکیه است که به‌خاطر صخره‌های مخروطی شکل «دودکش‌های پری»، خانه‌های کنار صخره از سنگ تراشیده شده و سکونتگاه‌های سابق زیرزمینی شهرت دارد. این منطقه یک مقصد اصلی گردشگری است.

داوران شامل زوئی رایان، دانیل دبلیو دیتریش دوم، مدیر مؤسسه هنرهای معاصر در دانشگاه پنسیلوانیا خواهند بود. آیاکو ازاکی، مدیر استراتژی‌های آموزشی و توسعه TrainingAid؛ و Elif Erdine، مدیر برنامه پس از فارغ التحصیلی فن آوری های نوظهور و طراحی انجمن معماری.

فراخوان یک مرحله ای برای مفاهیم دارای یک صندوق جایزه 10000 دلاری است و بر روی یک چشم انداز معمولی آناتولی در منطقه آوانوس در کاپادوکیه تمرکز دارد. مفاهیم باید دارای امکانات کشاورزی و مسیرهای پیاده‌روی تفریحی باشند و انتظار می‌رود که پایداری و کارایی را افزایش دهند و در عین حال به عوامل ریزاقلیمی، زمین‌شناسی و اکولوژیکی محلی پاسخ دهند.

پیشنهادها برای منطقه باید غیرتهاجمی باشد و ساخت و سازهای جدید «با توجه به بسیاری از خانه‌های حکاکی‌شده صخره‌ای در منطقه کاپادوکیه و آوانوس که با زیبایی منظره و چشم‌انداز ژئومورفولوژیکی متمایزشان شکوفا شده‌اند، به حداقل برسد».

موارد ارسالی ممکن است شامل حداکثر سه پانل در اندازه A1 با نمودارها، طرح‌ها، رندرها، تصاویر مدل، تجسم‌های سه بعدی، پلان‌ها، نماها، برش‌های مقطعی، کلاژ و عکس‌های مدل باشد. حداکثر هفت صفحه آلبوم A3 نیز مورد نیاز است.

برنده کلی یک جایزه 5000 دلاری دریافت خواهد کرد، در حالی که جایزه دوم 3000 دلاری و جایزه سوم 1000 دلاری به همراه دو نشان طلا به ارزش هر کدام 500 دلار اهدا می شود.

جزئیات مسابقه

مسابقه Reimagining Cappadocia as a Eco District – که توسط بنیاد GAD و با حمایت Indigo Group برگزار می شود – از متخصصان جوان با مدرک مطالعات معماری و کمتر از 35 سال دعوت می کند تا یک سکونتگاه ترکیبی جدید را پیشنهاد دهند که می تواند مقاومت در برابر زلزله و افزایش مقاومت در برابر زلزله را افزایش دهد. تاب آوری آب و هوا

منطقه چشم‌انداز وسیع به‌عنوان یک منطقه زیست‌محیطی با مناطق تولید کشاورزی/پایدار/ارگانیک و فعالیت‌های بیرونی مانند مسیر پیاده‌روی و مناطقی برای فعالیت فیزیکی برای تحریک اکتشاف و اکتشاف سازماندهی خواهد شد. در نظر گرفته شده است که فعالیت های زیست محیطی و اولیه در داخل و روی شبکه ای از مسیرهای پیاده روی و فضاهای باز باشد.

عنوان پروژه تجسم مجدد کاپادوکیه به عنوان یک منطقه زیست محیطی برای جامعه معماری جهانی
مشتری در ساحل تدریس کنید
ارزش قرارداد 10000 دلار
مهلت دور اول 30 ژوئن 2023
محدودیت های برای متخصصان جوان با مدرک مطالعات معماری و کمتر از 35 سال آزاد است
اطلاعات بیشتر https://www.gadfoundation.com/



منبع

این مسابقه بر منطقه آوانوس در کاپادوکیه متمرکز است و از معماران جوان دعوت می کند تا مفاهیمی را برای یک منطقه زیست محیطی ترسیم کنند که از مواد طبیعی محلی استفاده می کند و به تقویت شخصیت ذخایر طبیعی اطراف کمک می کند.

بر اساس این خلاصه: موضوع اصلی مسابقه بر اساس ایده یک «منطقه زیست‌محیطی» است که میزبان چندین ساختمان، سازه‌ها و کابین‌های زیست‌محیطی مقاوم در برابر زلزله، سبک وزن، غیرقابل شناسایی همراه با فعالیت‌هایی است که در یک پروژه انجام می‌شود. حوزه.