توسعه دهنده پس از رد طرح 5Plus به برنامه های شرکت فروپاشیده باز می گردد

اگرچه بلوک در سال 2017 یک مدیر تصفیه را منصوب کرد و در سال 2021 به طور رسمی منحل شد، اما طرح آن از نظر برنامه‌ریزی اجرا شده است، زیرا مقدمات آن در عرض سه سال از تاریخ تصویب برنامه‌ریزی انجام شده و سایر شرایط نیز برآورده شده است.

با این حال، جومانی 5 پلاس را منصوب کرد تا یک چشم انداز جایگزین 13 طبقه و 88 مسطح برای این طرح ترسیم کند که شامل تنها 6 جای پارک خودرو است که اکنون در خارج از ساختمان قرار دارد، همراه با 100 مکان پارک دوچرخه در سطح همکف. .

جیکوب جومانی، مدیر اجرایی پروژه مشتری جومانی هولدینگ، به AJ گفت که پس از اینکه یک بازرس درخواستی را از سال 2020 برای پیشنهادی که توسط 5Plus طراحی شده بود را کنار گذاشت، «هیچ راه دیگری» به جز ساختن طرح 2016 در زمین منچستر باقی نمانده است. .

جومانی به AJ گفت که با پیشنهادات رد شده دیگر تلاش نخواهد کرد.

بازرس برنامه ریزی G Rollings حکم داد که طرح های 5Plus به شخصیت و ظاهر منطقه آسیب می رساند و برای ایمنی بزرگراه مضر است. به گفته این بازرس، فضای ناکافی در فضای باز به این معنی است که توسعه شرایط زندگی قابل قبولی را برای اشغالگران آینده فراهم نمی کند.

او افزود: “طرح 5Plus دوست‌داشتنی بود – سالن استراحت، سالن بدنسازی، محوطه‌سازی، امکانات رفاهی روی پشت بام، حتی یک کارگاه دوچرخه‌سواری.”

5 پلاس از اظهار نظر خودداری کرد.



منبع جمعه ای گفت: هزینه های ساخت با تورم افزایش می یابد و هزینه زیرزمین این روزها قابل توجه است. اما ما چاره ای جز اجرای طرح موجود نداریم. هدر دادن زمان یا پول بیشتر برای برنامه ریزی معنا ندارد.

شوراها شش سال پیش موافقت مشروط برای طرح‌های شرکت معماری بلوک لیورپول برای ساخت 89 آپارتمان در 12 طبقه، از جمله پارکینگ زیرزمینی 30 فضایی و امکانات پارکینگ بیشتر در سطح همکف در محل خانه MKM سابق در جاده وارویک در منطقه استرتفورد

او گفت: ما سه سال برای رسیدن به این مرحله وقت گذاشته‌ایم و من هیچ فایده‌ای برای صرف زمان بیشتر با برنامه‌ریزی نمی‌بینم. “این اتلاف وقت است، زیرا این سیستم عملی و عملی نیست.”

این پیشنهادها برای تصویب توسط افسران برنامه‌ریزی شورای ترافورد توصیه شد، اما در ماه مه 2021 توسط شوراها رد شد، قبل از اینکه رولینگز درخواست تجدیدنظر علیه آن تصمیم را در ماه گذشته رد کرد.