تیم 6a برنده مسابقات سیلوهای سیمان مالمو شد

در میان شرکت‌های بریتانیایی که درخواست داده‌اند اما نتوانسته‌اند به فهرست نهایی راه پیدا کنند، می‌توان به WallaceLiu، AKT II، Mary Duggan Architects، Karakusevic Carson Architects، Dyvik Kahlen Architects، Urban Radicals، Adam Khan Architects، Publica Associates، We Made That، David Chipperfield Architects، Feilden اشاره کرد. ، معماری Madeleine Kessler، DRDH و Tony Fretton Architects.

ویلیامز با انتشار پستی در لینکدین گفت: «با تشکر عمیق از فکر جدی، پیوند و مهارت هر چهار تیمی که در کمیسیون موازی سیلوهای لیمهمن شرکت کردند.

تمرین لندن – با همکاری با نیلسون رام مستقر در استکهلم و یوهان دهلین همکار سوئدی – برنده مسابقه برای Habitat: Limhamn مفهومی خود شد و تیم‌هایی را که معماران دیوید کوهن و Muf داشتند شکست داد.

برنده: Nilsson Rahm (سوئد) + Johan Dehlin (سوئد) + 6a Architects (بریتانیا)



منبع هیئت داوران با اعلام این برنده گفت: «پیشنهاد هبیتات: لیمهمن تفسیری خوب از تاریخ صنعتی این مکان را با معماری منحصر به فرد و زیبایی طراحی شده که شرایط خوبی برای تبدیل شدن به یک حامل هویت برای کل لیمهمن دارد، ترکیب می کند.

“این تنها شروع یک روند توسعه طراحی، مشاوره عمومی و تاییدیه های سیاسی است، اما شروع امیدوار کننده ای است.”

فهرست نهایی

  • [WINNER] Nilsson Rahm (سوئد) + Johan Dehlin (سوئد) + 6a Architects (بریتانیا)
  • فورستبرگ لینگ (سوئد) + مونادناک (هلند) + تردژ ناتور (دانمارک)
  • Hermansson Hiller Lundberg (سوئد) + David Kohn Architects (بریتانیا) + Muf Architecture/Art (بریتانیا)
  • Jägnefält Milton (سوئد) + 51N4E (بلژیک)
    برنده: Nilsson Rahm (سوئد) + Johan Dehlin (سوئد) + 6a Architects (بریتانیا)

    این مسابقه آگوست گذشته، یک سال و نیم پس از انتصاب فین ویلیامز، یکی از بنیانگذاران Public Practice به عنوان معمار ارشد مالمو، راه اندازی شد. 68 ابراز علاقه دریافت کرد و چهار تیم منتخب در ماه سپتامبر معرفی شدند.

    این پروژه که توسط توسعه دهندگان خصوصی Trianon و Lernacken Fastigheter پشتیبانی می شود، مجتمع ذخیره سازی سیمان اسکله سابق در Limhamn را به یک توسعه مختلط با فضاهای مسکونی و تجاری مانند رستوران ها و کافه ها تبدیل می کند.

    برج‌های زیبا مسکن جذابی ارائه می‌دهند و معماری در منظره‌ای سبز آهکی برای ساکنان و بازدیدکنندگان، غنی از گیاهان و جانوران و با یک سیلو بلند حفظ شده به عنوان علامت تعجب سرسبز قرار گرفته است.