جوایز W 2023: برای شرکت در مسابقه تماس بگیرید

این جایزه که به یاد مویرا جمیل فقید نامگذاری شده است، برتری در طراحی و آینده ای روشن را برای طراحان زیر 45 سال از سراسر جهان جشن می گیرد. شرکت کنندگان باید یک موسس یا شریک پیشرو در فعالیت خود باشند. مشارکت ها و گروه ها نیز می توانند به صورت تیمی اعمال شوند. این جایزه به منظور قدردانی از مجموعه کلی کار آنها، با تاکید بر پروژه ای که در 18 ماه گذشته (پس از 1 ژانویه 2021) انجام شده است، اعطا می شود. معماران برگزیده در 1 مارس 2023 به هیئت داوران ارائه خواهند شد.

امسال یک دسته جدید اضافه شده است: جایزه پژوهش در زمینه جنسیت و معماری. این برای پروژه های تحقیقاتی که روابط پیچیده بین جنسیت و معماری را بررسی می کنند باز است.

این جایزه افتتاحیه به دنبال پروژه های تحقیقاتی است که روابط پیچیده بین جنسیت و معماری را بررسی می کند و سیستم های فضایی پدرسالار را به چالش می کشد. پروژه‌های تحقیقاتی واجد شرایط در داخل ساختمان یا خارج از آن انجام می‌شوند و در خانه‌ها، شهرها و مناظری که همگی در آن زندگی می‌کنیم، قرار می‌گیرند، از دیدگاه انتقادی، آموزشی یا پیشنهادی. آنها می‌توانند توسط افراد (از هر جنسیت) یا گروه‌هایی از سراسر جهان انجام شوند و از نظر قالب، می‌توانند شامل مقالات، رمان‌های گرافیکی و سایر فرم‌های انتشار باشند. نمایشگاه ها، کارگاه ها و رویدادها؛ پیشنهادات طراحی ساخته نشده و همچنین مدل ها، بازی ها و آثار هنری.

برندگان اخیر جایزه Moira Gemmill برای معماری نوظهور عبارتند از Swati Janu، بنیانگذار مجموعه طراحی اجتماعی مستقر در دهلی (2022). آریادنا آرتیگاس، آنا کلمنته، اولالیا داوی، کریستینا گامبوآ، لورا لوچ و نوریا ویلا، همه اعضای تعاونی لاکول مستقر در بارسلون (2021)؛ فرانچسکا تورزو (2020)؛ موسس DnA Xu Tiantian (2019)؛ و گلوریا کابرال، شریک Gabinete de Arquitectura (2018).

جایزه پژوهش در زمینه جنسیت و معماری

اکنون در چهارمین سال خود، این جایزه از معمارانی تجلیل می‌کند که در فعالیت‌های مستقر در بریتانیا عالی هستند. نامزدها بر اساس یک مجموعه کلی از کار با تاکید بر پروژه ای که در 18 ماه گذشته انجام شده است، مورد قضاوت قرار می گیرند. این می تواند یک پروژه بزرگ برای یک مشتری چند ملیتی باشد یا بر مداخلات طراحی ساده تر در یک کار کوچک تمرکز کند. مانند تعداد بی‌شماری دیگر، مشارکت ام‌جی لانگ در بسیاری از ساختمان‌هایش اغلب فراموش می‌شود، از جمله ورودی او به کتابخانه بریتانیا (1973-1998)، که توسط کالین سنت جان ویلسون طراحی شده است. این جایزه به دنبال به رسمیت شناختن سهم گاه مبهم معمارانی است که در عمل کار می کنند. معماران برگزیده در 1 مارس 2023 به هیئت داوران ارائه خواهند شد.

جایزه MJ Long 2022 توسط فیونا مونکمن، معمار در شورای ایسلینگتون به مدت نزدیک به 25 سال، برای کار جمعی خود به عنوان بخشی از تیم معماران Islington که بر روی چندین پروژه مسکن اجتماعی کار می کرد، برنده شد. اینها شامل Centurion Close می‌شود که هشت آپارتمان دو خوابه را به یک مجتمع مسکونی در نزدیکی جاده کالدونین اضافه می‌کند، در سایتی که برای توسعه‌دهندگان غیرقابل اجرا تلقی می‌شد.

ورود رایگان است!
آخرین مهلت جمعه 2 دسامبر 2022 است
اطلاعات بیشتر در مورد جوایز W را در اینجا بیابید

PAST-WINNERS_Alice-Brownfield-trophy-W-Awards-copy.jpg

جایزه MJ Long برای تعالی در عمل

شما می توانید خود یا شخص دیگری را برای آن نامزد کنید جایزه MJ Long برای تعالی در عمل، به معماران مستقر در بریتانیا که در عمل کار می کنند اعطا می شود جایزه مویرا جمل برای معماری نوظهور – برای رهبران تمرینی از سراسر جهان زیر 45 سال آزاد است.

درباره جوایز W در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید و برندگان گذشته را اینجا ببینید



منبع ورود همه جوایز رایگان است. اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از سه جایزه را می توانید در زیر مشاهده کنید.

برای ثبت نام امروز اینجا را کلیک کنید

برندگان قبلی جایزه MJ Long عبارتند از Fiona Monkman از معماران Islington برای Centurion Close (2022). آلیس براونفیلد، معاون مدیر معماران پیتر باربر، برای مجموعه خانه‌های جدید و مداخلاتی که در Kiln Place در کامدن (2021) رهبری کرد. و تریسی ملر، شریک راجرز استیرک هاربر + شرکا، برای کارش در ساختمان مرکز در مدرسه اقتصاد لندن (2020).

جایزه مویرا جمل برای معماری نوظهور