خدمات شبکه و سرور مشاوره و طراحی شبکه پشتیبانی و استانداردسازی شبکه

سرویس 7/24 کامل ترین خدمات پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان است و بیشتر برای کسب و کارهایی که سرویس دهی آن ها همیشگی است ارائه می شود. برای مثال بانک ها و خدماتی که به صورت شبانه روزی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد شامل پشتیبانی آی تی پشتیبان می شوند. نوع تجهیزات سخت افزاری موجود در یک شبکه اهمیت زیادی دارد و هر کدام تخصص، مهارت و تجربه کاری مرتبط به خود را برای پشتیبانی و رفع ایرادات نیاز دارند و این موضوع وابستگی زیادی با علم و تجربه مورد نیاز کارشناسان و متخصصان دارد.

تعرفه خدمات مربوط به شبکه

طراحی و نقشه کشی شبکه ، کابل کشی ها ، چیدمان رک ها ، بهینه سازی زیر ساخت ها ، راه اندازی اتاق سرور ، راه اندازی تجهیزات اعلام حریق ، نصب سوئیچ و روتر ، داکت کشی شبکه و … از جمله خدمات پسیو می باشند. خدمات پسیو ، نوعی از خدمات شبکه است که در حوزه ی کابل کشی ها و نصب تجهیزات گوناگون شبکه می باشد. ارائه بهتر و با کیفیت تر این خدمات ، سبب افزایش سرعت عملکرد Network سازمان می گردد.

ویروسی شدن اطلاعات، باج‌افزارها، سهل‌انگاری کارمندان و از همه مهم‌تر، نداشتن ساختار پشتیبان‌گیری از اطلاعات، تهدیدی جدی برای کسب‌و‌کار شماست. بهترین عملکرد در بین تجهیزات شبکه اکتیو را می‌توان در مجموعه تجهیزات سیسکو دید.این شرکت بزرگ که می‌توان کلیه نیازهای یک مجموعه اسمال بیزنس تا لارج بیزنس را دربربگیرد. جدا از بحث تقسیم‌بندی نمودن تجهیزات شبکه، خدمات شبکه نیز به دونوع پسیو و اکتیو ارائه می‌شوند.در ادامه پیش‌از بیان هر بحثی ابتدا تجهیزات شبکه را مورد بررسی قرار می‌دهیم و پس از آن به دو نوع خدمات شبکه می‌پردازیم.

در صورت درخواست کارفرما قبل از کابل کشی شبکه، طراحی شبکه انجام می شود تا هم هزینه های نصب کابل شبکه کاهش یابد هم برای توسعه شبکه در آینده پیش بینی هایی انجام شود. تهیه نقشه شبکه پیش از اجرا و نصب کابل ها برای کاهش هزینه ها و جانماییی تمام بخش ها بر اساس استاندارد و نیاز کارفرما بسیار کاربردی است.اجرت کابل کشی شبکه در پیشگام رایانه بسیار مقرون به صرفه است و هزینه ها قبل از اجرا به صورت قطعی به کارفرما اعلام می شود. پس از نصب کابل های شبکه، تمام شبکه با ابزارهای مخصوص تست می شود و تا از سرعت و عملکرد شبکه اطمینان حاصل شود. تجهیزات پسیو شبکه یا شبکه غیرفعال، تجهیزاتی در شبکه است که قابل برنامه‌ریزی نیست و امکان تغییر در آن وجود ندارد. به مجموعه فعالیت هایی که جهت اتصال و نصب، راه اندازی و جاگذاری تجهیزات پسیو شبکه در زیر ساخت شبکه یک شرکت و یا سازمان انجام میگردد ، خدمات پسیو شبکه میگویند.

  • با این حال، شبکه امروزی شامل بسیاری از تجهیزات دیگری مانند دستگاه‌های فکس، دستگاه‌های پست، ماشین‌های تولید رباتیک، سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع، سیستم‌های روشنایی، سیستم‌های امنیتی، و حتی چیزهایی مانند سیستم‌های سرگرمی، یخچال، توستر و قهوه سازها می باشند.
  • مزایای استفاده از این خدمات شامل بهبود سرعت عمل در کار، بالا بردن راند مان کاری ، جلوگیری از اتلاف وقت کارکنان و کارمندان ، داشتن گزارشات متعدد ، صرفه جویی در هزینه ، تعریف پالیسی و سطوح کاری ، امنیت و در دسترس بودن اطلاعات و …
  • خدمات شبکه، نصب و راه اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه، پشتیبانی کامپیوتر، راه اندازی VoIP و خدمات فناوری اطلاعات از ضروریات کسب و کارهای امروزی است.
  • رسانه های ذخیره سازی را میتوان به راحتی اضافه کرد یا مجدداً آنها را واگذار کرد.
  • همه ی سرویس های موجود در شبکه را می توان روی حداقل دو کامپیوتر تا چند صد کامپیوتر پیاده سازی و اجرا کرد.

با وجود افزایش تعداد پرسنل وپیچیدگی شبکه ما در شرکت فناوری آزمایشگاهی، کیفیت خدمات پیراسیس همچنان رو به بهبود است، و این برای ما بسیار ارزشمند است. پشتیبانی و نگهداری شبکه یکی از با اهمیت‌ترین موضوعات روز دنیا می باشد.هرسازمان و شرکتی که‌با اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری سرکار داشته‌باشد برای برطرف کردن نیازهای خود نیازمند شخص یا شرکت‌هایی می‌باشد که نگهداری و پشتیبانی شبکه را به صورت تخصصی انجام میدهد. خدمات پشتیبانی‌ شبکه و‌ سخت افزار، عبارت است از تجهیزات پسیو، روتر نگهداری و مراقبت از تمامی تجهیزات‌ سخت افزاری در حوزه IT، رک، سوئیچ، سرورها، سیستم های‌ کامپیوتری و تجهیزات‌ اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… می باشد. نصب و راه اندازی شبکه برای شرکت ها دارای اهمییت است چون یک ساعت قطعی شبکه و کندی اینترنت و یا کار نکردن کامپیوتر ها برابر تعطیلی کسب و کار در آن یک ساعت می باشد.

شرکت خدمات کامپیوتری

پشتیبانی شبکه همچنین به معنای حمایت از کاربران نهایی است که از تجهیزات استفاده ارائه دهنده خدمات شبکه می کنند. حفظ امنیت و نگهداری اطلاعات در پشتیبانی شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است، کنترل مجوز های دسترسی کاربرها و همچنین جلوگیری از نشت اطلاعات یکی از مهم ترین کارها در پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری است. هدف از بکارگیری سرور اچ پی،-همچون سایر سرورهای مورد استفاده- به اشترک گذاشتن منابع نرم افزاری و سخت افزاری با Client یا همان مشتری است.

خدمات شبکه و سرور مشاوره و طراحی شبکه پشتیبانی و استانداردسازی شبکه

از طرف دیگر ما متناسب با نیاز کارفرما از یک تا چندین کارشناس و متخصص پشتیبانی شکبه در زمینه های تخصصی و متفاوتی از شبکه را به کار می گیریم و هر کاری را به همان متخصص واگذار می کنیم. هر چقدر تعداد تجهیزات شبکه بیشتر باشد، وظایف ما برای پشتیبانی از آن ها نیز افزایش می یابد. این نوع شبکه ها به منظور امکان اشتراک گذاری اطلاعات از راه دور از طریق فرآیندی که قابلیت اطمینان و ایمنی را ارائه می دهد و برای افزایش سرعت انتقال داده ایجاد شده اند.

ما در زمینه طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری شرکت های بزرگ و کوچک تخصص داریم. در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی شبکه می توانید روی سرویس های پیشگام رایانه حساب کنید. خدمات شبکه به عنوان یک راهکار مناسب برای شرکت های فناوری محور ارائه شده است. شبکه های کامپیوتری باید به صورت مداوم و پیوسته به فعالیت خود ادامه دهند تا بتوانند به درستی سرویس بدهند. یکی از روش های ارزان قیمت و مطمئن برای پشتیبانی شبکه، عقد قرارداد با شرکت های برونسپاری شبکه و دریافت خدمات شبکه است. پیشگام رایانه یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های خدمات شبکه در تهران و کرج است.

خدمات شبکه تراز نت