درباره دریچه اسلوت چه میدانید؟

دریچه هوا خطی اسلات می تواند به صورت دو سر باز و یا دو سر بسته و یا یک سر بسته تولید گردد و این تقسیم بندی بر اساس اندازه و وسعت فضایی است که دریچه نصب می گردد. در عین حال شرکت پخش نیرو این امکان را فراهم نموده است تا مشتری بتواند با توجه به رنگ محل مورد نصب رنگ درخواستی را از روی رال انتخاب نماید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاوره درباره این محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس برقرار نمایید. استفاده از فلز آلومینیوم در صنعت تهویه هوا انقلاب بزرگی ایجاد کرده و مقاومت این نوع از دریچه هوا در برابر خوردگی و سایش ناشی از رطوبت مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار داده است.

برخی از واحدها دارای مدل های قابل تنظیم هستند تا کاربران بتوانند جریان هوا را در طول روز تغییر دهند. برخی دیگر را می توان به طور کامل بست که تا از ورود هوا به اتاق جلوگیری نمود. دریچه‌های خطی یا شیار گزینه‌ای محبوب و موثر برای اکثر کاربردها است.

نحوه کار دریچه اسلوت

همچنیـن شـایان ذکـر اسـت محصـولات تهویـه مطبـوع و دمپـر هـای صنعتـی بـا برنـد پخش نیرو سپهر مهار بـه ثبـت رسـیده اسـت.

  • این دریچه را نیز می توان به همراه دمپر تولید نمود که در آن صورت دریچه اسلوت دمپر دار نام می گیرد و امکان تنظیم فشار هوای خروجی را برای دریچه فراهم می کند.
  • همچنین در صورت نیازمندی به چنین دریچه هوایی، آن را با واحد فروش شرکت تهویه سان هماهنگ کرده تا ساخت سفارشی محصول برای شما انجام شود.
  • این نوع دریچه خطی اسلوت در کنج دیوار و سقف های با شکل های ناهمگون قابل نصب می باشد.
  • برای نصب دمپر در پشت دریچه هوا خطی باید از مدل با قاب عمیق آن بهره برده تا فضای کافی برای قرارگیری دمپر هوا وجود داشته باشد.
  • زمانی که معماران ساختمانی به بخش پایانی شبکه هوارسانی ساختمان مسکونی، اداری و تجاری خود برسند؛ بدون شک یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای دریچه هوا، دریچه خطی خواهد بود.

شکل ظاهری دریچه خطی اسلوت ( دریچه لاینیر ) به گونه ای است که ضمن تامین هوای مورد نیاز در هر فضا ، از نظر معماری نیز مطابقت بسیار قابل قبولی با المان های محیطی دارد. دریچه های اسلوت دارای حداکثر ارتفاع به منظور هوادهی تا 5 متر و محل نصب آن ها در داخل دیوار و با پیشانی سقف کاذب و سقف ها می باشد. دریچه های اسلوت خطی با عرض 2 تا 8 لاین قابل تولید می باشدکه حدودفاصله ها 3.5 سانتی متر می باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی آگهی‌دهندگان یا آگهی‌بینندگان، از طریق «گزارش مشکل آگهی» یا تماس با پشتیبانی راشین کالا، ما را در جریان قرار دهید. در صورت مشاهدهٔ مورد مشکوک یا تخلف، از طریق «گزارش مشکل آگهی» و یا تماس با پشتیبانی راشین کالا، ما را در جریان قرار دهید. تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم. در این بخش به سوالات احتمالی شما در خصوص دریچه اسلات پاسخ خواهیم داد. این شیارها در فواصل ۲۰ میلیمتر( بصورت استاندارد) تا ۲۵ میلیمتر قابل تولید هستند. طراحی این دریچه زیباست و می توان آن را با انواع دکور ها هماهنگ نمود.

یکی از مواردی که خصوصا در ساختمان های بزرگ باید مورد توجه قرار گیرد، تهویه است. تهویه، در مکان هایی مانند ساختمان های تجاری به دلیل رفت و آمد زیاد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وقتی از تهویه صحبت می شود، منظور ایجاد درجه حرارت و رطوبت مناسب در فضاهای داخلی است. هدف اصلی این عمل در ساختمان، ایجاد شرایط مناسب برای افرادی است که در آن محیط حضور پیدا می کنند.

دریچه سقفی سه طرفه

یک از موارد دیگری که بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار می گیرد و موجب استفاده هر چه بیشتر دریچه اسلوت می شو همان امکان استفاده از دریچه در کنج ها می باشد . به عبارت دیگر این دریچه را می توان د رهر کنجی با هر زاویه دلخواهی طراحی و دریچه اسلات تولید نمود. این دریچه را می توان با در نظر گرفتن مکانی که می خواهیم دریچه را در آن نصب کنیم به دو صورت یک سر بسته و دو سر بسته استفاده نمود. این دریچه ها متناسب با انحنای موجود در سقف یا سقف کاذب، به شکل قوس دار و مدور نیز تولید می شوند. البته در این نوع دریچه اسلوت، ساخت پره های داخلی و دمپر کشویی امکان ندارد. یکی از شکیل ترین انواع این دریچه ها دریچه اسلوت قوس دار است که برای انواع مکان های مجلل مانند لابی هتل و تالار ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

SW-601 دریچه خطی هوا شش اسلات

درباره دریچه اسلوت چه میدانید؟