روسای ساخت و ساز از کمبود “تاسف بار” کارگران مقاوم سازی ماهر انتقاد می کنند

او گفت: «افراد کافی برای انجام این کار وجود ندارد. ما اراده و دیدگاه سیاسی را برای برخورد با 28 میلیون خانه خود به عنوان یک پروژه زیربنایی ملی از دست داده ایم. تبدیل خانه‌های ما به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، پروژه بزرگی است که سال‌ها – احتمالاً ده‌ها سال طول می‌کشد. مقیاس چالش آنقدر بزرگ است که شما نیاز به تفکر و هماهنگی طولانی مدت دارید.

هماهنگ‌کنندگان مقاوم‌سازی خانه‌ها را ارزیابی می‌کنند و به مردم درباره فرصت‌های بهره‌وری انرژی، و همچنین ارتباط آن‌ها با شرکت‌ها برای ارائه آثار مشاوره می‌دهند.

“این صنعت نیازمند یک خط لوله روشن در آینده از کار ملی و محلی برای اطمینان از عایق کاری و گرمایش منازل برای کمک به مقابله با بحران انرژی فعلی و دستیابی به صفر خالص در ساخت و ساز و محیط ساخته شده است.”

او گفت: «این نشان می‌دهد که صنعت در بسیاری از زمینه‌ها، هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر مهارت، در حال حاضر آماده ارائه بهسازی در مقیاس نیست.» «چالش قابل توجه است، و در حالی که در سراسر بریتانیا گروه‌هایی از برتری وجود دارد که در حال حاضر در تلاش هستند تا ساختمان‌های عمومی را با شرایط صفر مطابقت دهند، این بخش نمی‌تواند افراد را آموزش دهد تا زمانی که تقاضا برای کار وجود داشته باشد.

مارکوس بنت، رئیس تحلیل و پیش‌بینی صنعت در هیئت آموزش صنعت ساخت‌وساز (CITB)، گفت که تحقیقات آن نشان می‌دهد که ۲۶۶ هزار کارگر ساختمانی دیگر برای تامین نیازهای نیروی کار در پنج سال آینده مورد نیاز هستند.

لی رولی وزیر مسکن یکی از کسانی است که در 23 نوامبر در AJ Retrofit Live در شهر لندن سخنرانی می کند. برای رزرو بلیط اینجا را کلیک کنید

بنت افزود که CITB تعدادی دوره در زمینه مهارت های سبز و روش های مدرن ساخت و ساز اعتبار بخشیده است.

ماه گذشته RIBA درخواست خود را برای استراتژی مقاوم سازی ملی مطرح کرد. سایمون آلفورد، رئیس RIBA، گفت که برای کشور ضروری است که هم قبض های انرژی را کاهش دهد و هم انتشار کربن را کاهش دهد.

برایان بری، مدیر اجرایی فدراسیون استاد سازان، عنوان خواهر AJ را گفت اخبار ساخت و ساز این عدد “تاسف بار” بود و خواستار اقدام دولت بود.

CLC گفت واضح است که برای داشتن 30000 هماهنگ کننده مقاوم سازی معتبر توسط TrustMark تا سال 2028، “پیشرفت شتابی لازم است”. – طرح نقطه ای برای انقلاب صنعتی سبز.



منبع

اگرچه این مطالعه این را به عنوان “افزایش مثبت” توصیف کرد، اما در مقابل هدف تعیین 30000 هماهنگ کننده تا سال 2028 قرار دارد.

«دولت می‌تواند یک مرکز ملی مقاوم‌سازی به‌عنوان وسیله نقلیه تحویل برای همکاری با صنعت برای اجرای طرح تحویل ایجاد کند. نوعی تشویق نیز برای مالکان، فراتر از هزینه قبوض انرژی و مقدار محدودی کوپن برای جایگزینی دیگ‌های گاز مورد نیاز است.

AJ Retrofit Live

آلفورد در پاسخ به تعهدات انرژی صدراعظم جرمی هانت گفت که دولت به یک سیاست بلندمدت و برنامه سرمایه گذاری برای ارتقای بهره وری انرژی در انبار مسکن انگلستان نیاز دارد.

گزارشی که هفته گذشته توسط شورای رهبری ساخت و ساز (CLC) منتشر شد، نشان داد که 506 هماهنگ کننده مقاوم سازی ثبت شده در TrustMark در سه ماهه سوم سال 2022 وجود داشته اند.