ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | arianarchitects

مطلبمون راجع به بازسازی ساختمان اداری رو در همین جا به پایان می‌رسونیم. مثل همیشه، تیم تخصصی سلام ساختمان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هست. امّا به طور کلی، عمدتاً مدت زمانی از 1 روز تا چند ماه برای بازسازی ساختمان اداری در نظر گرفته می‌شه. امروزه معماران در حال ارائه مفاهیم و طرح های چشمگیر برای طراحی ساختمان های اداری هستند .

تیپ بندی خاک

همیشه اینطور نبوده که برای بازسازی به اخذ مجوز نیاز داشته باشید. اما در برخی مواقع که قرار است تغییر کاربری رخ دهد به مجوز نیاز است. با این حال اخذ مجوز می تواند در رده های مختلفی انجام گیرد که آن هم به شدت تغییرات در بازسازی مربوط می شود. گاها برای اجرای بازسازی به مجوز شهرداری هم نیاز پیدا خواهید کرد. بعد از دریافت مجوز گروه اجرای بازسازی منازل مصالح مورد نیاز را تهیه می کند. نمای شیشه ای همچنین می تواند عایقی عالی در برابر سر و صدای محیطی باشد.

  • قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.
  • خلاقیت یک طراح داخلی متخصص و مهارت های کاربردی او می تواند به دستیابی به این مهم کمک کند.
  • شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد بازسازی آپارتمان قدیمی نیز از مشاورین بازسازی پرگاس اطلاعات کسب کنید.
  • اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه ساختمان اداری طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود.
  • © تمام حقوق سایت برای مجموعه ساختمان سازی و بازسازی محفوظ می باشد.

مجله خبری معماری آریانا اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. برای آشنایی بیشتر با جزییات این پروژه به مطلبطراحی دفتر اداری مدرن، خلاقیت و انرژی در دفتر مرکزی پتروشیمی رازیسری بزنید. زمانی که محیط ها و ساختمان های اداری علاوه بر زیبایی نیز از نظم و ترتیب خاصی برقرار باشد و تداعی کننده آرامش باشد بسیار می تواند تاثیرات مطلوبی برای هر یک از این ساختمان ها داشته باشد.

http://barbarinemoone.ir

در آن سال مدیران”استودیو فضا رویداد شهر”بر آن شدند که آتلیه معماری خود را در این زمین بنا کنند. امروزه مبحث معماری پایدار بسیار متداول می باشد و در مسیر توسعه و پیشرفت سریع آن تکنولوژی های جدیدی قرار گرفته است. وجود مراکز صدور گواهینامه های معتبر مانند LEED و BREEAM استاندارد ها را بالا برده اند و برای طراحان نوآور تبدیل به هدف شده اند.

چهار دلیل اصلی برای بازسازی ساختمان اداری چیست؟

همچنین از آن جا که کاغذ دیواری مدرن است و دارای طرح و نقش گوناگون است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش دیوارها باشد. نوسازی فضای اداری می‌تواند گران باشد، بنابراین تعیین بودجه امری بسیار مهم است. بیش از اندازه برای چیزهایی که ضروری نیستند هزینه نکنید یا برای چیزهای مهم به اندازه‌ی کافی هزینه‎‌ کنید. طراحان و مهندسان جوان نمادیزاین با تمام متریال‌های روز موجود در بازار آشنا هستند و می‌توانند باکیفیت‌ترین مصالح را با بهترین قیمت برای شما خریداری کنند و نمایی به صرفه و متناسب با جیب‌ شما را طراحی و اجرا کنند. یک ساختمان اداری دو طبقه با نمایی خاص و طراحی شده می‌تواند ارج و قرب شما را بیشتر کند.

استفاده از رنگ‌های شاد