سبک زندگی روستایی

تیعکس او در دانویچ هیث، سافولک، در سال 2009 گرفته شده است. این تصویر یک ساحل گلی را در لبه یک خندق، با نیزارهای فراتر و جنگل های مخلوط در افق به تصویر می کشد. بین این دو لایه آخر، که توسط مه و نوری که به عدسی می‌آید، پوشیده از هدر و گوسفند وجود دارد.

این گرمابه دشتی یک زیستگاه نادر است، یکی از آخرین در نوع خود در ساحل سافولک، که بیشتر آن برای کشاورزی توسعه یافته یا بر روی آن ساخته شده است. نشنال تراست از سال 1968 حافظ این چشم انداز حفاظت شده بوده است. خرید آن با کمک مالی از Heinz، شرکتی که مواد غذایی فرآوری شده تولید می کند، تامین شده است.

زندگی در روستا همیشه چالش برانگیز بوده است. این برای برخی بیشتر شده است – کارگر فصلی از رومانی که ساعت های طولانی کار می کند و با پاداش اندک غذا می چیند، کشاورز او را استخدام می کند که نگران تأثیرات برگزیت و کووید بر توانایی آنها برای استخدام کارگران فصلی دیگر از رومانی است و، مهمتر از آن، تأثیرات «آب و هوای جدید» بر محصولات آنهاست. افزایش هزینه سوخت و کودها کشاورزی را دشوارتر کرده است.

در حال حاضر، 70 درصد از زمین در بریتانیا برای کشاورزی زراعی و لبنی استفاده می شود، که بیشتر آن به شیوه ای بسیار فشرده استفاده می شود. کسانی که بر ما حکومت می کنند، انتخاب های بزرگی در مورد نحوه استفاده ما از این سرزمین در آینده دارند. آنها باید راهبردی را تعیین کنند که به رشد مواد غذایی بدون آسیب رساندن بیشتر به سلامت خاک توجه کند (چه مقدار از این را می توان از طریق کشاورزی ارگانیک، پرماکالچر یا روش های کاشت پیکسلی به دست آورد؟)، دامپروری دقیق تر، حفظ و گسترش جنگل های برگریز. ، کاشت درختان همیشه سبز برای الوارهای ساختمانی، حفظ تالاب، گرما و باتلاق و ترک مقداری زمین برای وحشی شدن.

بسیاری از این مناظر حفاظت شده و بسیار زیبا در بریتانیا وجود دارد. برخی از آنها کاملاً معمولی، به طرز لذت بخشی پیش پا افتاده و برخی دیدنی هستند، اما سکونت یا مشاهده همه آنها ناگزیر لذت بخش هستند. این احساس لذت احتمالاً برای ساکنین روستایی که بیشتر در این جهان زندگی می کنند و با گیاهان و جانوران مناظر و چرخه های سالانه آن آشنا هستند و برای ساکنان شهر که ممکن است آن را منطقه ای برای فرار تصور کنند متفاوت است. عقب نشینی به یک بیابان خیالی

دیوید گراندورج عکاس و مدرس ارشد معماری در لندن Met است. هزینه او برای این ستون برای حمایت از انتشار صداهای جدید و متنوع در AJ اهدا شده است



منبع منباید به یک شیوه جدید زندگی در کشور منجر شود.

شیوه زندگی روستایی به طور کلی کندتر و کمتر از زندگی شهری است. روستانشینان احتمالاً بیشتر به دنیای “طبیعی” مرتبط هستند تا معادل شهرهای خود. با این حال، با وجود نزدیکی بیشتر به منابع غذایی، آنها همچنان به احتمال زیاد با ماشین برای خرید آن از سوپرمارکت سفر خواهند کرد.

جیمز لاولاک در کتابش بحث کرد انتقام گایا که کشاورزی “بافت های زنده پوست (زمین) را ساییده می کند”. از دهه 1950، حومه بریتانیا و هر کشور در نیمکره شمالی و بیشتر در نیمکره جنوبی در معرض صنعتی شدن عمده فروشی قرار گرفته است. هنرمند پاتریک کالفیلد کیفیت مناظر حاصل را “درست مانند جنگ جهانی اول – تمام گل و سیم خاردار” توصیف کرد.