طرح جامع دانشگاه بیرمنگام 2045

جست‌وجوی یک تیم برنامه‌ریزی اصلی چهار سال پس از آن صورت می‌گیرد که دانشگاه بیرمنگام چارچوب خدمات طراحی چند رشته‌ای به ارزش ۱ میلیارد پوند را با حضور ADP، Associated Architects، BDP، Glancy Nicholls Architects، Sheppard Robson Architects راه‌اندازی کرد.

معماران MJP در سال 2005 منصوب شدند تا طرح جامع بازسازی را برای دانشگاهی که اکنون میزبان بیش از 34000 دانشجو است، تهیه کنند. پروژه های آینده شامل ساختمان آموزشی و یادگیری 19.5 میلیون پوندی توسط BDP است.

تیم تحت رهبری معمار که برای قرارداد 500000 پوندی انتخاب شده است، طرح جامعی را برای این دانشگاه تاریخی طراحی خواهد کرد که در حال حاضر بخشی از راه بازسازی پردیس Edgbaston طراحی شده توسط آستون وب است.

در سال 2018، Make Architects موفق به کسب مجوز تعمیرات اساسی یک بانک سابق در فهرست درجه II در میدان سنتنری شد تا فضایی برای همکاری و نمایشگاه برای دانشگاه بیرمنگام ایجاد کند.



منبع

پردیس بعداً در طول دهه 1960 در راستای طرح اصلی Casson، Conder و Partners که شامل ساختمان‌های نمادین بروتالیست توسط HT Cadbury-Brown بود، گسترش یافت. هاول، کیلیک، پارتریج و آمیس. Arup Associates; جان مدین; و چمبرلین، پاول و بون.

دانشگاه بیرمنگام در سال 1900 در پردیس بزرگی در ادگباستون تاسیس شد که دارای برج ساعت درجه II* و چندین ساختمان گنبدی استون وب است.

پروژه های کلیدی اخیر ارائه شده توسط دانشگاه شامل آزمایشگاه جدید 25 میلیون پوندی توسط شپرد رابسون، یک مرکز آموزش تحصیلات تکمیلی 7 میلیون پوندی توسط Berman Guedes Stretton و یک مرکز ورزشی توسط Lifschutz Davidson Sandilands است.

بر اساس این خلاصه: “دانشگاه بیرمنگام به دنبال جذب یک مشاور حرفه ای، یا تیم چند رشته ای تحت رهبری معمار با تجربه مناسب است تا با استفاده از رویکرد برنامه ریزی جامع، یک استراتژی جامع و یکپارچه املاک و پردیس را تا سال 2045 توسعه دهد.”