طرح های مسکن لامبث BPTW وام شورا افزایش می یابد

این شورا می گوید که سقف افزایش یافته به این دلیل است که آنها انتظار دارند وقتی خانه ها را به فروش می رسانند، 8.9 میلیون پوند درآمد کسب کنند. اما هنوز هیچ خریدار توافقی برای سایت وجود ندارد و لمبث تا زمانی که یکی از آنها پیدا شود، “مجبور خواهد بود تمام هزینه های پروژه را پوشش دهد”. شورا گفت که این طرح از ماه جاری در محل شروع می شود، به شرطی که وام تصویب شود.

Truslove House، هاستل اقامتی موقت در املاک سنترال هیل در نزدیکی کریستال پالاس در لمبث، جنوب لندن، در سال 2021 به عنوان بخشی از برنامه‌های BPTW برای یک بلوک 31 طبقه پنج طبقه و 7 طبقه تخریب شد.

قرار بود سازه رومن رایز توسط Homes for Lambeth (HfL)، سازنده شورا ساخته شود. لمبث گفته است که HfL را در داخل خود برمی‌گرداند، به دنبال توصیه‌های بررسی Kerslake در برنامه ساختمان شورایی مشکل‌دار خود.

در ژانویه 2021 مجوز برنامه ریزی به طرح روم روم اعطا شد و HfL در اوت همان سال اجاره نامه را از شورا دریافت کرد. در دسامبر 2022، بیش از یک سال بعد، کار هنوز شروع نشده بود.

لمبث در اوایل این ماه توسعه مجدد PHP را متوقف کرد تا مشاوره های بیشتری با ساکنان انجام دهد، “به بررسی گزینه های قابل دوام مختلف، از بازسازی تا توسعه مجدد کامل”.

شورای لمبث این سایت را در دسامبر 2022 خریداری کرد تا از دستورات احتمالی که می تواند مانع از توسعه شود دور بزند.

طرح روم رایز بخشی از توسعه مجدد بزرگتر 450 خانه مرکزی هیل استیت است که توسط رزماری استجرنستد و دپارتمان معماران لمبث بورو طراحی شده است که بقیه آن توسط PHP رهبری شده است.

برای اظهار نظر با شورای لمبث و BPTW تماس گرفته شده است.



منبع HfL قبلاً به تسهیلات وام تا سقف 5 میلیون پوند از شورای توسعه روم رایز دسترسی داشت. این شورا اکنون قرار است سقف را به 14 میلیون پوند افزایش دهد. اگر از کل مبلغ استفاده شود، هزینه آن تقریباً 450000 پوند برای هر آپارتمان است.

اما شورا گفت که HfL به توسعه Roman Rise “برای به حداقل رساندن اختلال در تحویل پروژه ها” ادامه خواهد داد. در همین حال، لمبث در حال توسعه یک «طرح انتقال» است تا تمام طرح‌های HfL را تحت کنترل مستقیم شورا قرار دهد.

مشخص نیست که چرا شروع پروژه از زمان دریافت مجوز برنامه ریزی طولانی شده است. ساکنان املاک که توسط AJ مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که قطعه خالی سابق Truslove House پس از تخریب به مکانی برای رفتارهای ضد اجتماعی تبدیل شده است.

بسیاری از ساکنان با تخریب مخالفت کرده‌اند و ادعا می‌کنند که خانه‌های موجود در محل پیچیده و شیب‌دار از نظر ساختاری سالم هستند و به سادگی نیاز به نوسازی و نگهداری مناسب دارند.