طرح های گریمشاو برای گسترش ورزشگاه استون ویلا تایید شد

شورای شهر بیرمنگام ماه گذشته طرح هایی را برای گسترش و توسعه مجدد جایگاه شمالی باشگاه لیگ برتر، مطابق با طرح هایی که توسط تمرین AJ100 طراحی شده بود، تصویب کرد.

بهبود حوزه عمومی بیش از 7000 متر خواهد بود2 فضای عمومی جدید ایجاد شده در اطراف ورودی Witton Lane و یک شریان جدید به نام ویلا وی.

مرحله دوم بهبود – که هنوز برای برنامه ریزی ارائه نشده است – شاهد ارتقاء ارتباطات حمل و نقل نزدیک استادیوم خواهد بود.



منبع

مرحله اول طرح 100 میلیون پوندی تصویب شد که ظرفیت را به بیش از 50000 در ویلا پارک افزایش می دهد.

جایگاه جنوبی موجود استادیوم نیز در حین کار با نماهای آجری و فلزی جدید که به ظاهر پارک ویلا و میراث صنعتی منطقه اشاره دارد، ارتقاء خواهد یافت.

مسیر عابر پیاده از غرفه جدید به یک فضای چند منظوره جدید با گیشه، فروشگاه باشگاه و کافه به نام ویلا لایو ادامه خواهد داشت.

استادیوم ویلا پارک 125 ساله در اصل توسط آرچیبالد لیچ طراحی شده است و یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های جهان است. به طور منظم شاهد حضور بیش از 41000 نفر است بیرمنگام میل در ماه اکتبر گزارش شده است.

همچنین توسط گریمشاو، 6500 متر طراحی شده است2 فضا جایگزین مغازه، ساختمان آکادمی و لژ امنیتی موجود خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه، کریستین پرسلو، در بیانیه‌ای گفت: «این یک خبر فوق‌العاده است اولاً برای هواداران ما، که بسیاری از آنها در لیست انتظار برای بلیط‌های فصل هستند، و دوم برای خود باشگاه، زیرا استراتژی رقابتی بلندمدت ما به ادامه آن بستگی دارد. رشد؛ و در نهایت برای شهر و منطقه ما – با چشم انداز یک پارک ویلا بازسازی شده که باعث بازسازی اقتصادی در جامعه محلی ما می شود و فوتبال بین المللی را به بیرمنگام باز می گرداند.

این باشگاه – که ظرفیت زمین آن در حال حاضر زیر 43000 نفر است – می گوید افزایش صندلی ها به ویلا پارک اجازه می دهد تا میزبان بازی ها در طول مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا 2028 باشد و در عین حال آن را با رقبای خود بیشتر کند.