فهرست نهایی AJ100 Community Impact of the Year 2023 مشخص شد

همه برندگان جایزه AJ100 در ماه ژوئن اعلام خواهند شد.

فهرست نهایی جایزه AJ100 Community Impact of the Year 2023

  • Arcadis for Grange Pavilion
  • EPR Architects برای RSBC Life Without Limits Center
  • استودیو FCB برای گالری هنر خیابانی روی پشت بام پارکینگ Blenheim
  • Perkins & Will برای Grenfell Nursery
  • Purcell برای منطقه اقدام میراث Rochdale
  • معماری رایدر برای مرکز جامعه NUCASTLE
  • tp Bennett برای مرکز رقص ایمپکت



منبع EPR Architects یک پارکینگ زیرزمینی را در شهر لندن تغییر داده است تا مرکز زندگی بدون محدودیت RSBC را برای انجمن سلطنتی کودکان نابینا ایجاد کند. این مرکز جدید فضای کاری را برای کارکنان خیریه و همچنین فضاهای نشاط بخشی را برای جوانان نابینا و کم بینا فراهم می کند تا بتوانند با هم اجتماعی شوند و مهارت های ضروری زندگی را بیاموزند.

دو مرکز اجتماعی در حال اجرا هستند. Arcadis یک غرفه کاسه خالی را با هدف بهبود رفاه آینده و انسجام اجتماعی در منطقه Grangetown کاردیف به یک فضای داخلی و خارجی جامعه تبدیل کرد.

Perkins&Will یک خانه دائمی جدید برای پرستاری Grenfell ایجاد کرده است که در ابتدا در زیرزمین برج Grenfell قرار داشت. پس از مشورت با جامعه، امکانات موقت مهدکودک تمدید و بازسازی شده است تا بتواند در قلب املاک باقی بماند.

این دسته پروژه هایی را جشن می گیرد که هم تعامل عمیق با جامعه محلی و هم یک نتیجه استثنایی و پایدار را برای همه ذینفعان نشان می دهد.

پشت بام یک پارکینگ چند طبقه بدون استفاده به عنوان بخشی از بازسازی پیشنهادی استودیو Feilden Clegg Bradley در مرکز Blenheim در Penge به یک گالری هنر خیابانی تبدیل شده است. این فضا همچنین میزبان مربیگری ورزشی، تعمیر دوچرخه و یوگا بوده است.

در نیوکاسل، NUCASTLE متعلق به Ryder Architecture مرکز خیریه بنیاد نیوکاسل متحد است تا برنامه فعالیت های اجتماعی خود را در زمینه آموزش، سلامت جسمی و روانی، و ورزش اجتماعی ارائه دهد.

فهرست نهایی توسط خانه جدید tp Bennett برای Impact Dance، یک سازمان غیرانتفاعی که برای ترویج توسعه جوانان از طریق رقص کار می کند، تکمیل می شود. این تمرین برای تبدیل یک فضای بلااستفاده در مرکز لندن به یک استودیوی رقص و فضای پشتیبانی کار کرد.

Purcell که در سال 2021 در بخش تأثیر جامعه برنده شد، در فهرست نهایی منطقه اقدام میراث Rochdale، یک طرح جوان‌سازی ویترین مغازه که شامل بازگرداندن ویترین مغازه‌های تاریخی و سایر ویژگی‌های معماری به 11 ساختمان خرده‌فروشی است، راه یافته است.