مشتری درخواست تجدید نظر برای مسکن بلگراویا که توسط Pilbrow & Partners رد شده است

کمیته تصمیم گرفت تا توصیه افسر برنامه ریزی خود را برای تأیید لغو کند. ما کاملاً معتقد بودیم که این توسعه مزایای قابل توجهی را برای منطقه به همراه خواهد داشت.

اکنون توسعه‌دهنده، Kilmuir House (بریتانیا)، شرکتی که متعلق به Native Land از طریق یک شرکت فراساحلی ثبت شده در جرسی است، به این تصمیم اعتراض کرده است.

Pilbrow & Partners به ​​دنبال تخریب بلوک Kilmuir House در دهه 1950 در خیابان Ebury و جایگزینی آن با یک ساختمان شش طبقه به شکل U که شامل مغازه های همکف بود، بود. این برنامه در سال 2020 ارائه کرد و بعداً پس از انتشار طرح جدید لندن آنها را به روز کرد.

برای نظر دادن با Pilbrow & Partners تماس گرفته شد.



منبع

سخنگوی Native Land گفت: “ما از تصمیم کمیته برنامه ریزی وست مینستر برای رد درخواست برای Kilmuir House ناامید هستیم.”

دلیلی برای امتناع، منتشر شده توسط وست مینستر، می گوید که طرح پیشنهادی «شامل ارائه مسکن مقرون به صرفه نمی شود» و خاطرنشان کرد که طرح لندن به «حداکثر سطح قابل تحویل مسکن مقرون به صرفه» نیاز دارد – و افزود که «شرایط [this] مورد [do not] یک استثنا از این سیاست ها را توجیه کنید.

این سند اشاره می‌کند که تصمیم شورای وست مینستر «در تضاد با … مشاور دوام مالی وست مینستر گفته بود که توسعه این طرح کسری 8 میلیون پوندی ایجاد می کند و افزود که “این طرح در این مرحله نمی تواند مسکن مقرون به صرفه دیگری را پشتیبانی کند”.

توسعه دهنده همچنین گفت که نشان می دهد که توسعه پیشنهادی به نظرات افسران در هنگام تعیین برنامه پاسخ داده است، تعداد واحدهای موجود در سایت را بهینه کرده است و همچنین به سؤالات مربوط به طراحی زیرزمین پرداخته و توجیهی برای آن ارائه کرده است. طرح آن.

برنامه ریزان این طرح را برای تصویب توصیه کردند، علیرغم اینکه گفتند که 7 درصد مسکن مقرون به صرفه پیشنهادی “به طور قابل توجهی کمتر از سیاست مورد نیاز 35 درصد” است. برنامه ریزان یک ارزیابی قابلیت مالی را پذیرفتند که می گفت این طرح منجر به کسری می شود و نمی تواند از خانه های مقرون به صرفه تر حمایت کند.

“این اعتبارنامه ها با حمایت محلی قابل لمسی که ما دریافت کردیم، با حضور نمایندگان جامعه در جلسه کمیته برنامه ریزی برای حمایت از ما نشان داده شد.”

در بیانیه‌ای از سندی که توسعه‌دهنده آن را تهیه کرده است، آمده است که «هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این پیشنهاد می‌تواند به‌طور منطقی مسکن مقرون‌به‌صرفه‌تری از آنچه که دارد ارائه کند» وجود ندارد و «هیچ چشم‌اندازی مبنی بر وجود چنین شواهد قابل‌اعتمادی برای این موضوع وجود ندارد».

اما در ماه ژوئن این طرح با 4 رای موافق در مقابل سه رای مخالف رد شد، زیرا اعضای شورای شهر نگرانی خود را در مورد ارائه تنها چهار خانه ارزان قیمت مطرح کردند.