معماران Borough موفق به کسب مجوز برای کوچکترین دفتر هاکنی شدند.


شورای هاکنی طرح هایی را برای تخریب مغازه یک طبقه موجود در جاده بروکفیلد، که مساحت ناخالص داخلی 12 متر مربع دارد، تصویب کرد و آن را با یک دفتر مرکزی 25 متر مربعی دو طبقه برای یک شرکت ذخیره سازی و جابجایی محلی جایگزین کرد.

ساختمان موجود، که طبق گفته‌های رویه مستقر در کمبریج از نظر ساختاری نامطلوب است، در مجاورت یک خانه آجری دو طبقه ثبت‌شده محلی در زمینی مثلثی در گوشه جاده شلوغ Cassland Road و Wick Road در منطقه حفاظت‌شده پارک ویکتوریا قرار دارد.

دفتر جدید دارای یک میز پذیرش، یک فروشگاه دوچرخه برای دو دوچرخه و یک فروشگاه زباله در طبقه همکف، و یک فضای جلسه، یک آشپزخانه ساده و یک دوش و توالت در طبقه اول خواهد بود.

بام سبز دو سطحی با مخلوط گل وحشی کاشته می شود. پمپ حرارتی منبع هوا دفتر را گرم و خنک می کند.

نمای آجری برای مطابقت با خانه مجاور طراحی شده است. Ze’ev Feigis که در سال 2018 شرکت Borough Architects را تأسیس کرد، گفت: “ایده این بود که یک نمای مدرن از ساختمان سنتی داشته باشیم اما همچنان به آن احترام بگذاریم و [have it] به همان زبان صحبت کن.

آستر چوبی داخلی مشابه روکش تخته سه لا در ظروف ذخیره سازی مورد استفاده شرکت حذف می باشد.

دو اعتراض به این طرح وجود داشت. با این حال، افسران برنامه‌ریزی شورا به این نتیجه رسیدند: «طراحی، مقیاس و موقعیت توسعه پیشنهادی به شخصیت و ظاهر ساختمان موضوع و صحنه خیابان اطراف احترام می‌گذارد و تأثیر مخرب غیرقابل قبولی بر رفاه ساکنان مجاور نخواهد داشت».

Architects Borough این ساختمان را با همکاری معمار Michael Hinich از Twelve Forty One طراحی کرد. انتظار می رود کار در این محل از سال آینده آغاز شود.



منبع