مقالات مرتبط با معماری ساختمان نورمگز | arianarchitects

موزه گوگنهایم بیلبائو یک موزه هنر مدرن و معاصر است که توسط معمار کانادایی-آمریکایی، فرانک گری، ساخته شده است.هنگامی که موزه گوگنهایم بیلبائو در سال 1997 به روی عموم باز شد، بلافاصله به عنوان یکی از دیدنی‌ترین ساختمان‌های جهان به سبک ساختارشکنی شناخته شد. منتقد کالوین تامکینز، در نیویورکر،این موزه را به عنوان “کشتی رویایی خارق العاده با فرم مواج در شنل تیتانیوم” توصیف کرد، صفحات بازتابی درخشان آن نیز یادآور فلس ماهی می باشند. بازسازی دفترکار و ساختمان اداری و نوع فضای اداری که در آن کار می کنید می تواند تاثیر زیادی بر بهره وری کارمند شما و اولین تاثیر را بر مشتریان شما داشته باشد. چه در حال تغییر نام تجاری خود باشید یا صرفاً به دنبال ظاهری کاملاً جدید باشید، بازسازی دفترکار و ساختمان اداری یک فرصت عالی برای بازسازی کل فضای اداری شما است. ایده های متعددی برای بازسازی فضای اداری وجود دارد، اما بهترین آنها آنهایی هستند که ظاهر فضای… دومین پروژه دفتر نکست آفیس در لیست ما خانه ای در لواسان است – منطقه ای ثروتمند با نام بورلی هیلز تهران.

  • بنابراین اشکال ساده، مستطیل شکل، فرم های هندسی و عناصر خطی ویژگی های اصلی معماری نمای مدرن را تشکیل می دهند.
  • با ثبت کد رهگیری پرداخت، می توانید سفارش خود را پیگیری نموده و به محض اتمام ترجمه، فایل ترجمه مقاله خود را دانلود نمایید.
  • این چوب ها در پنجره ها و بالکن ها ادامه یافته و سایه و حریم خصوصی پخش نور و تهویه داخل آن را برای افراد فراهم می کند.
  • هم‌چنین قوانین و آیین‌نامه‌های ساختمانی، تصمیم‌گیری‌های معمار را محدود می‌کنند.
  • امروزه تاثیر طراحی داخلی و لحاظ استانداردهای عملکردی بر آرامش فضای خانه ، بازدهی در فضاهای اداری و اثربخشی در فضاهای تجاری امری بدیهی می باشد.

ما این مجله خبری معماری آریانا‌ها را همراه با فرم‌های مختلف مورد نیاز برای درخواست مجوز به بازبینی‌کننده طرح‌های محلی ارسال می‌کنیم، پیشرفت را در طول دوره بررسی نظارت می‌کنیم و اطلاعات یا توضیحات اضافی را در صورت درخواست ارائه می‌کنیم. هدف ما این است که پروژه شما را تا حد امکان سریع و بدون دردسر به پایان برسانیم، اما طول و هزینه این مرحله بسته به حوزه قضایی، پیچیدگی پروژه، و هر منطقه تاریخی خاص یا فرآیند بررسی طراحی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این مرحله معمولا زمانی است که مشتریان ما احساس می کنند پروژه به مرحله اجرا در می آید و امکان دیدن خود در فضای جدید وجود دارد. تا پایان مرحله توسعه طراحی، نمای بیرونی ساختمان به طور کامل طراحی می شود، چیدمان داخلی تکمیل می شود، ابعاد تمام فضاها نهایی می شود و اکثر مصالح انتخاب می شوند.

طراحی ساختمان مسکونی و اجرای داخلی

این سبک از نوع مینیمالیستی می باشد که تاکید خاصی بر ظاهر تزیینی ندارد. شکل ها و ساختار های مستطیلی و مکعبی و همینطور پنجره های بزرگ در این مدل از معماری به وفور دیده می شوند. ساختمان ها در این سبک دوستدار محیط زیست می باشند و در کاهش مصرف انرژی نقش بسزایی دارند. سقف های مسطح، خطوط صاف و استفاده از مصالح مدرن به زیبایی این ساختمان ها افزوده است.

همین امروز با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب ما در شرکت خط و خاک تماس بگیرید.

شکل کلی ساده و بدون تزئینات خاص، ساختار مستطیل شکل و استفاده از ساختارهای مکعبی از ویژگی های بارز این سبک معماری می باشند. ستون هایی به شکل معماری کلاسیک، سنگ فرش ها و گنبدها از مشخصه این سبک هستند. و در اروپا معماری مناره های مخروطی شکل جای خود را به قوس های کلاسیک و طاق های گنبدی دادند.

معماری پست مدرن ( رنگ های شفاف و اشکال عجیب و غریب )

این الگو در معماری آن دوران خود را به صورت فلش های رو به بالا ( به سمت خداوند ) نشان داده است. ساختمان هایی را به وجود آورد که نسبت به سبک های معماری پیش از خود بلندتر و سبک تر بودند و بسیار خودنمایی می کردند. مهم ترین ویژگی این سبک طاق های نوک تیزی بود که بیشتر برای ساختن کلیساها از آن استفاده می شد. این سبک در کلیسای جامع، قلعه های اروپایی قرون وسطی، شهرداری ها، مناطق مسکونی راهب یا راهبه ها و خوابگاه های قرون وسطی به وفور دیده می شود.

http://barbarinemoone.ir