موزه تاریخ طبیعی لندن

با الهام از معماری رومی، نمای داخلی و خارجی ساختمان با هزاران کاشی سفالی پوشیده شده است که با مجسمه های برجسته از گیاهان و جانوران به تصویر کشیده شده است. آوانتی برای یک پروژه تحقیقاتی برای «تعریف تعمیر و بازسازی» نمای ساختمان درجه I در سال 2015 انتخاب شد.

این پروژه ساختمان منحصر به فرد سبک رومی را که در طول تاریخ از کمبود فضاهای نمایشگاهی رنج می برد، مرمت و ارتقاء می دهد و گالری های موجود، فضاهای عمومی و امکانات بازدیدکنندگان را متحول می کند. بازسازی همزمان با افتتاح یک مرکز ذخیره سازی خارج از سایت جدید در سال 2027 است که قرار است فضایی را در سایت کنزینگتون جنوبی آزاد کند.

پیشنهادات دور دوم 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید دارای بیمه مسئولیت کارفرمای 5 میلیون پوندی، بیمه مسئولیت عمومی 2 میلیون پوندی و بیمه غرامت حرفه ای 2 میلیون پوندی باشند.

آخرین پروژه دو سال پس از برنامه‌های فیلدن فاولز برای بازسازی محوطه موزه تاریخ طبیعی و افزودن دو ساختمان جدید و مجوز برنامه‌ریزی انجام شد. طرح قبلی بزرگتر توسط معماران نیال مک لافلین در سال 2016 تصویب شد، اما بعداً کنار گذاشته شد.

ایجاد یک مرکز جدید ذخیره سازی خارج از سایت، مناطق قابل توجهی از سایت کنزینگتون جنوبی را برای تسهیل این برنامه آزاد می کند و فرصتی را برای بازبینی تجربه بازدیدکنندگان فعلی با آزاد کردن تنگناها و بهبود نفوذپذیری فراهم می کند.

تیم های انتخاب شده در ماه مه به مناقصه دعوت می شوند و برنده کلی در ماه جولای اعلام می شود.

تیم برنده خدمات مشاوره برنامه ریزی میراث را در چهار سال آینده توسعه طرح جامع طرح خواهد کرد و در عین حال مشاوره برنامه ریزی جامع را برای طرح جامع و برنامه عمومی موزه نیز ارائه خواهد کرد.

تیم منتخب برای قرارداد 500000 پوندی بر روی مجموعه‌ای از پروژه‌های مربوط به طرح اصلی موزه در سال 2031 نظارت و مشاوره برنامه‌ریزی می‌کند که در نظر گرفته شده است تا به طور قابل توجهی مجموعه برجسته طراحی شده توسط آلفرد واترهاوس را در زمان 150 سالگی افتتاحیه آن بازسازی کند.

بال دیرینه شناسی، طراحی شده توسط معماران وزارت ساختمان و آثار عمومی، بین سال های 1970 و 1975 ساخته شد و میزبان مناطق ذخیره سازی بسته به روی عموم است. در سال 2009 سی‌اف مولر مرکز داروین 78 میلیون پوندی موزه را تکمیل کرد که حاوی پیله‌ای به طول 65 متر برای نمایشگاه‌ها و ذخیره‌سازی نمونه است.

بر اساس این خلاصه: “در آماده سازی برای 150 سالگرد خود و با نگاهی به آینده 15 سال آینده، موزه برنامه نوسازی جاه طلبانه ای را آغاز می کند که شامل توسعه گالری های جدید، تجدید گالری های موجود و نوسازی بخش های درجه یک است. ساختمان فهرست شده، و همچنین تولید یک برنامه غنی از نمایشگاه های موقت.

این امر با تغییر کاربری و اصلاح بافت موجود یا با مداخلات جدید در صورت لزوم محقق خواهد شد. طرح جامع پس از 2031 در این مرحله اول چشم انداز توسعه خواهد یافت و باید زمینه ای را ایجاد کند که برنامه ریزی و تصمیمات ساختمانی فهرست شده را می توان در آن تنظیم کرد.

موزه تاریخ طبیعی اولین بار در سال 1881 افتتاح شد و در اصل توسط مهندس عمران فرانسیس فوک طراحی شد که در مسابقه ای برای ساختمان در سال 1864 برنده شد. این طرح بعداً توسط آلفرد واترهاوس که پس از مرگ فاوک مسئولیت را بر عهده گرفت، تجدید نظر شد. امروزه حدود 27000 متر مساحت دارد2 فضاهای داخلی نمایشگاه و دو سوم از مجموعه 80 میلیونی آن.

عنوان پروژه خدمات مشاوره برنامه ریزی میراث
مشتری موزه تاریخ طبیعی
ارزش قرارداد 500000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 17 آوریل 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات حداکثر سه قرارداد تکمیل شده یا در حال انجام مرتبط را برای مشتریان در پنج سال گذشته ارائه دهند که با نیاز مشتری مرتبط است.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/005415-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع جزئیات مسابقه