نام برنده در مسابقه بازسازی “اولین دیجیتال” شهر هولت منچستر اعلام شد

تیم چند رشته ای انتخاب شده برای پروژه “شهر در یک شهر” قبل از پیشنهادات از طرف متحدین و موریسون، Macreanor Lavington، Prior + Partners، Gensler و Planit-IE انتخاب شد.

از مناقصه‌گران خواسته شد تا یک طرح بلندمدت برای ایجاد یک جامعه «مملو از نوآوری و ایدئولوژی دیجیتالی یک محله مدرن و آینده‌نگر» در منطقه صنعتی سبک 30 هکتاری در نزدیکی آنکوتس، نیو ایسلینگتون و پردیس اتحاد منچستر سیتی طراحی کنند. .

تیم Studio Egret West شامل Deloitte، متخصصان طراحی محاسباتی در هلندی MVRDV، Turley، AKT II، Hilson Moran، Deetu و Hatch است.

شورای شهر منچستر در حال همکاری با Homes England و اداره ترکیبی منچستر بزرگ بر روی طرحی برای تبدیل منطقه قهوه‌ای با اهمیت استراتژیک به یک شهر جدید پایدار و دیجیتالی در داخل شهر با ظرفیت حدود 4500 خانه جدید است.

منطقه درون شهر در ابتدا در اواخر قرن هجدهم به عنوان یک آسیاب با مسکن برای کارگران منچستر تاسیس شد. این منطقه که اکنون توسط سیستم ریل سبک مترولینک منچستر خدمات رسانی می شود، قبلاً به دلیل طیف وسیعی از مسائل از جمله آلودگی زمین و محدودیت های فیزیکی مرتبط با کارخانه گاز سابق، از عدم بازسازی رنج می برد.

اهداف کلیدی‌تر بازآفرینی شامل باز کردن مسیرهای دسترسی «ایمن و جذاب» در امتداد کانال‌های هولت، ایجاد طرح‌هایی برای زندگی آینده، بهبود ارتباطات با فضاهای سبز و تقویت تنوع زیستی و همچنین «تجلیل از میراث صنعتی متمایز منطقه» است.

رهبر شورا، Bev Craig گفت که پیشنهاد برنده استودیو اگرت وست “منعکس کننده پتانسیل هولت تاون برای ایجاد یک شهر جدید در شهر برای منچستر در حال رشد است”.

او افزود: “این منعکس کننده دیدگاه و جاه طلبی ما بود تا اطمینان حاصل کنیم که میراث منطقه را جشن می گیریم و در عین حال فرصت های جدیدی برای سرمایه گذاری دیجیتال، خانه های مقرون به صرفه و ویژگی های کم کربن ایجاد می کنیم که این محله جدید را در آینده مقاوم می کند.”

مدیر بنیانگذار استودیو اگرت وست، دیوید وست، گفت: “ما رویکرد جدیدی را به چالش شکل دادن به یک “شهر درون شهر” ارائه خواهیم کرد و مشتاقانه منتظر حمایت از یک چارچوب محله ای واقعاً مشارکتی و مشترک هستیم.

جستجو برای تیمی در ماه اکتبر، مدت کوتاهی پس از انتخاب استودیوهای Feilden Clegg Bradley و Maccreanor Lavington برای ایجاد یک چشم‌انداز بازسازی بلندپروازانه برای منطقه Strangeways در همان نزدیکی آغاز شد.

استودیو اگرت وست در حال حاضر در منچستر در حال کار بر روی طرح اصلی Mayfield 1.5 میلیارد پوندی برای U+I در زمین صنعتی سابق در کنار ایستگاه قطار Piccadilly و یک ساختمان 45 طبقه برای جایگزینی آلبرت بریج هاوس – یک اداره مالیاتی هدفمند در دهه 1950 برای HM Revenue. & گمرک.

انتظار می‌رود پیش‌نویس طرح هولت تاون در اواخر سال جاری مورد بررسی قرار گیرد.

منبع