کالج تاوبمن از Antje Steinmuller به عنوان کرسی معماری جدید خود نام می برد

در Ann Arbor، مقامات دانشگاه میشیگان امروز اعلام کردند که Antje Steinmuller به عنوان رئیس بعدی کالج معماری و برنامه ریزی شهری Taubman هدایت می شود. او جایگزین جان مک مورو خواهد شد که در حال حاضر رئیس موقت است.

این اعلامیه به دنبال یک جستجوی بین المللی به رهبری دین جاناتان ماسی است. کتی نیول، دانشیار در Taubman که ریاست کمیته جستجو را بر عهده داشت. و نمایندگان دانشجو از جمله تارا مهتا، کلاس تاوبمن 2024.

اشتاینمولر در 17 سال گذشته دانشیار کالج هنر کالیفرنیا (CCA) بوده است. او در آنجا ریاست برنامه لیسانس معماری را بر عهده دارد و به طور مشترک مدیریت می کند آژانس آثار شهری، آزمایشگاه تحقیقات شهرسازی CCA. او همچنین اخیراً یک پست منتخب 3 ساله را به عنوان منشی و خزانه دار در هیئت مدیره ACSA به پایان رساند.

اشتاینمولر در بیانیه ای گفت: “این یک افتخار است که به عنوان رئیس معماری در کالج تاوبمن انتخاب شده ام.” من به وسعت دیدگاه‌های اساتید در برنامه معماری و پتانسیل‌های ارتباط بین رشته‌ای که دانشگاه میشیگان به عنوان یک موسسه تحقیقاتی مشهور ارائه می‌دهد، جذب می‌شوم. اشتاینمولر ادامه داد: «از آنجایی که برنامه‌های معماری در سراسر کشور هسته انضباطی معماری را در رابطه با تغییرات آب و هوایی و عدالت اجتماعی بررسی می‌کنند، کالج تاوبمن کاملاً در موقعیتی قرار دارد که صداهای جدیدی را از طریق برنامه مشارکتی خود به میز بیاورد، که باعث راه‌اندازی مشاغل برخی از بهترین‌ها شده است. دانشگاهیان جالب در ایالات متحده من برای پیوستن به گروه شگفت‌انگیز دانشجویان و اساتید در توسعه مداوم کارهای نوآورانه و آموزش‌هایی که آژانس معماری را در قبال مهم‌ترین مسائل امروزی بررسی می‌کنند، هیجان‌زده هستم.

دین جاناتان ماسی افزود: «دانشجویان، کارکنان و اساتیدی که در فرآیند جستجو شرکت کردند، از دستاوردهای گسترده استاینمولر در عمل، تحقیق، آموزش و رهبری قدردانی کردند. آنها نقاط قوت بین فردی، ارزش های مشارکتی و بینش او را در مورد وضعیت فعلی و آینده بالقوه برنامه معماری ما، همراه با تعهدات او به اقلیم و عدالت اجتماعی، تعامل با DEI، و کار ظریف روی آینده های مشترک برجسته کردند. ما مشتاقانه منتظر پیوستن او به جامعه کالج تاوبمن هستیم.”

Antje Steinmuller دیپلم معماری داخلی و طراحی مبلمان را در Hochschule für Technik در اشتوتگارت، آلمان به پایان رساند. دیپلم معماری در Technische Universität در برلین؛ و استاد معماری در UC Berkeley. او تأسیس کرد ایکس ایده آلیک مشاوره طراحی با تمرکز بر فضاهای شهری. او همچنین مدیر استودیو URBIS در برکلی، کالیفرنیا بود. او تا به امروز آثاری را در مرکز هنرهای یربا بوئنا، موزه هنر میلواکی، دوسالانه معماری و شهرسازی سئول، مرکز شهری SPUR و دوسالانه معماری ونیز به نمایش گذاشته است.

در انتظار تایید هیئت نایب‌السلطنه، استاینمولر انتصاب 3 ساله خود را از 15 جولای آغاز خواهد کرد.

منبع