هنلی هالبراون برای نزدیک به 700 خانه دانشجویی در شرق لندن موافقت می کند

به عنوان مثال، در این طرح، علاوه بر خوابگاه دانشجویی، فضای کاری برای افراد خلاق و استارت‌آپ‌های کوچک و یک میخانه اجتماعی وجود دارد که توسط Made UP Collective اداره می‌شود.

اگرچه 302-312 Stratford High Street یک ساختمان بلند است، اما فضاهای مشترک در سراسر بخش توزیع شده و در نقطه میانی متمرکز شده است، جایی که فضای داخلی با یک روف گاردن بزرگ همراه است و در نتیجه برای همه قابل دسترسی تر است.

این طرح ها که عصر روز سه شنبه (27 سپتامبر) به تصویب رسید، شامل یک برج 25 طبقه در استراتفورد و همچنین ساخت سه ساختمان با کاربری مختلط در جزیره ماهی است.

این برج که شامل 465 خانه خواهد بود، توسط Dominvs در خیابان Stratford High – بین خانه 32 طبقه النور روزا Hodder + Partner و محل برج دانشجویی 36 طبقه اخیر AHMM توسعه خواهد یافت. این قسمت 12 طبقه خواهد بود، با فضای رفاهی در فضای باز در طبقه 13.

کریگ لینل، مدیر استودیوی هنلی هالبراون گفت: «طراحی‌های سایت کارخانه پیانو، جامعه خلاق در جزیره ماهی را تقویت می‌کند، خانه‌هایی را برای دانشجویان مد دانشگاه هنر لندن، فضایی مقرون‌به‌صرفه برای فارغ‌التحصیلان آن‌ها و پایگاه جدیدی برای استور تراست فراهم می‌کند. ، یک کسب و کار محلی که فضای کاری مقرون به صرفه را برای خلاقان فراهم می کند.

در همین حال، طرح جزیره ماهی شامل 139 خانه دانشجویی در یک بلوک هفت طبقه و همچنین 65 خانه دیگر در یک ساختمان شش طبقه خواهد بود. هر دو ساختمان، که قرار است در محل یک کارخانه سابق پیانو ساخته شوند، دارای فضای کف “جوجه کشی” تجاری در سطح زمین خواهند بود که اولین بلوک آن برای مصارف صنعتی است.

سایمون هنلی از هنلی هالبراون در مورد طرح خیابان استراتفورد گفت: «این طرح نمونه ای از علاقه ما به معماری به عنوان زیرساخت اجتماعی و نقش پروژه های با کاربری مختلط در ارائه ارزش اجتماعی است.

طرح جزیره ماهی خانه های دانشجویی را برای دانشگاه هنر لندن فراهم می کند، دانشگاهی که قرار است در سال های آینده یک پردیس طراحی شده توسط متحدین و موریسون در نزدیکی استراتفورد واترفرانت افتتاح کند.

طرح Stratford High Street خانه های دانشجویی را برای دانشگاه ملکه مری لندن، که در Bow مستقر است، فراهم می کند.

این ساختمان شامل 327 اتاق خواب خوشه ای و 138 استودیو، و همچنین یک میخانه بازسازی شده و 786 متر است.2 فضای کار این روکش از بتن پیش ساخته خواهد بود و نمای آن نیز دارای باله ها، سر پنجره ها و عناصر terrazzo است.

این طرح دارای نمای بنایی با پایه های آجری و اسپندل و همچنین سقف های شیبدار فلزی گالوانیزه است. این آجر از آجر قرمز روشن و همچنین آجر عاج کم رنگ استفاده می کند – مکمل آجر قهوه ای مایل به قرمز تیره تر مورد استفاده در فاز یک که در حال ساخت است.

“طبقه همکف، با فضای عمومی جدید رو به جنوب مشرف به رودخانه Channelsea، میخانه و سرسراهای سخاوتمندانه به فضای کار و سالن دانشجویی یک طبقه همکف واقعا فعال را ایجاد می کند.”

این پروژه یک دیگ بخار موجود و پشته دودکش مستقل را با سه ساختمان جدید در مجموعه ای که با فضاهای رفاهی و مناطق جدید قلمرو عمومی در هم آمیخته است، ادغام می کند. بزرگترین آنها نقطه ورود به جزیره ماهی را برای بازدیدکنندگانی که از پل عابر رودخانه لیا از پارک المپیک عبور می کنند، تغییر می دهد.

طرح توسعه دهنده Southern Grove همچنین دارای یک ساختمان چهار و پنج طبقه با 840 متر است2 زیربنای تجاری و 160 متری مرتبط2 فضای حیاط تجاری این طرح فاز دوم توسعه را تشکیل می دهد – با هنلی هالبراون که سال گذشته مجوز یک طرح خانه 330 دانشجویی را در یک سایت مجاور دریافت کرد.

هنلی هالبراون، که در شوردیچ مستقر است، در فهرست نهایی جایزه استرلینگ امسال برای مدرسه ابتدایی جدید هاکنی و جاده 333 کینگزلند قرار دارد. این مرکز اخیراً بازسازی هتل در خیابان شوردیچ را تکمیل کرده است و از یک بازرس برنامه‌ریزی برای یک برج مسکن اجتماعی «مرتبط» در غرب لندن مجوز دریافت کرده است.



منبع