چارچوب شورای Calderdale 2023-27

پیشنهادها 40 درصد از نظر کیفیت و 60 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. داوطلبان باید حداقل 1 میلیون پوند پوشش غرامت حرفه ای، 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما و 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

تیم‌هایی که برای این قرارداد چهار ساله انتخاب شده‌اند، این فرصت را خواهند داشت تا روی طیف وسیعی از پروژه‌های جدید ساخت، بازسازی و تعمیرات پایدار با مقامات محلی یورکشایر غربی کار کنند.

بر اساس این خلاصه: «شورای مجموعه چند وجهی از پروژه‌های سرمایه‌ای را اجرا می‌کند که بخش را بازسازی می‌کند و تسهیلات و زیرساخت‌ها را برای افرادی که زندگی، کار و بازدید می‌کنند، بهبود می‌بخشد و جایگزین می‌کند.

“تیم پروژه های بزرگ با حامیان ریاست و شرکای خارجی برای تحویل پروژه های سرمایه ای به بزرگراه ها، ساختمان ها و مدارس شورا کار می کند. اگرچه پیش بینی می شود که پروژه های بزرگ بیشترین نیاز را برای این خدمات داشته باشند، سایر خدمات در سراسر شورا نیز ممکن است نیاز به لغو این خدمات داشته باشند.

عنوان پروژه دعوت به مناقصه برای انتصاب به موافقتنامه چارچوب شورای شهر کالدردیل برای ارائه خدمات مشاوره حرفه ای
مشتری شورای شهر کالدردیل
ارزش قرارداد 14.4 میلیون پوند
مهلت دور اول ظهر، 5 ژوئن 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات حداکثر سه قرارداد را در هر ترکیبی از بخش دولتی یا خصوصی ارائه دهند. داوطلبانه، خیریه یا شرکت اجتماعی که مربوط به نیاز است
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/011990-2023



منبع

این چارچوب به 11 قطعه تقسیم شده است که شامل معماری، مدیریت پروژه، مشاوره هزینه، نقشه برداری ساختمان، مهندسی مکانیک و برق، مهندسی عمران سازه و سبک، طراحی حوزه عمومی، منشی آثار، مشاوره حفاظت و میراث، مشاوره حمل و نقل و طراحی چند رشته ای است. .

آخرین چارچوب طیفی از طرح‌های ساخت، بازسازی و تعمیر و نگهداری جدید را با شرکت‌کنندگانی که انتظار می‌رود طرح‌های مفهومی و مطالعات امکان‌سنجی ارائه کنند، برنامه‌های کاربردی برنامه‌ریزی را آماده کنند و نقشه‌های ساخت و ساز دقیق ایجاد کنند را پوشش می‌دهد. پروژه های انفرادی با فراخوان مستقیم یا مینی رقابت به اعضای چارچوب اختصاص داده می شود.

Calderdale بزرگ 363.9 کیلومتر است2 منطقه ای با حدود 203000 نفر در حاشیه جنوبی یورکشایر دیلز. سکونتگاه های اصلی در منطقه تولید پشم سابق شامل هالیفاکس، پل سووربی، پل هبدن و تودموردن است.