چارچوب لنگر هانوفر 2023

درخواست های مرحله اول 100 درصد از نظر کیفیت ارزیابی می شوند. در دور دوم، پیشنهادات 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی می شود.

ایجاد شده در سال 2018 به دنبال ادغام Anchor Trust و Hanover Housing Association – Anchor Hanover بزرگترین ارائه دهنده مسکن سالمندان در انگلستان است. این سازمان که مقر آن در بردفورد است، حدود 54000 خانه را در 1700 سایت مدیریت می کند و تقریبا 10000 کارمند دارد.

حداکثر 12 کار معماری برای فرصت کار بر روی طیف وسیعی از پروژه ها با ارائه دهنده مسکن تخصصی برای افراد مسن مستقر در برادفورد که قصد دارد 5700 خانه جدید را در دهه آینده تحویل دهد، انتخاب خواهد شد. انتظار می رود که طرح ها به طور متوسط ​​حدود 20 میلیون پوند ارزش داشته باشند.

متقاضیان باید بیمه مسئولیت کارفرما 10 میلیون پوند، بیمه مسئولیت عمومی 5 میلیون پوند و بیمه غرامت حرفه ای 2 میلیون پوند داشته باشند.



منبع

این چارچوب شامل معماری، مهندسی سازه، مشاوره هزینه، خدمات مکانیکی و برقی و مشاوره برنامه ریزی در مناطق شمالی و جنوبی خواهد بود. در هر رده حداکثر شش تیم انتخاب خواهند شد.

فرآیندهای انتخاب یک تیم مشاور برای هر پروژه بر اساس اعطای مستقیم (به بالاترین پیشنهاد هر لات بر اساس معیارهای توافق شده یعنی درصد کار/در دسترس بودن منابع) یا از طریق یک مسابقه مینی مناقصه خواهد بود. در نظر گرفته شده است که این چارچوب نیازهای گروه Anchor Hanover را در توسعه طرح‌های ساخت جدید و سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی‌شده در توسعه مجدد یا بهبود طرح‌های موجود برآورده کند.

تحولات اخیر عبارتند از Quadra – طرح مسکن بالای 55 سال طراحی شده توسط PRP مشرف بر لندن فیلدز – Walrond House در هاکنی که به نام نویسنده و روزنامه نگار محلی اریک دی والروند نامگذاری شده است، و Austin Place 11.6 میلیون پوندی در Weybridge توسط Tooley Foster Partnership.

بر اساس این گزارش کوتاه: «استراتژی توسعه انکر به دنبال تحویل 5700 خانه جدید در یک دوره 10 ساله است. تمرکز بر توسعه جوامع بازنشستگی با بیش از 60 خانه برای فروش و اجاره است که در آن افراد می توانند در زندگی سالم و شاد زندگی کنند. هدف ما ارائه این طرح ها در مناطق اولویت دار است که بخش قابل توجهی از کشور را پوشش می دهد.