چارچوب NHS اسکس میانی و جنوبی


تیم‌هایی که برای حداکثر قرارداد چهار ساله انتخاب می‌شوند، این فرصت را خواهند داشت تا روی طیف وسیعی از پروژه‌های ارتقای محیطی، تعمیر و نگهداری، ساخت‌وساز جدید و نوسازی با اعتمادی که سه بیمارستان بزرگ در اسکس را اداره می‌کند و گردش مالی سالانه 850 میلیون پوند دارد، کار کنند.

این چارچوب به هفت بخش تقسیم می شود – طیف وسیعی از خدمات از جمله مشاوره تجاری، مشاوره پایداری، و مشاوره مدیریت املاک و ساختمان را پوشش می دهد. همچنین ممکن است از تیم های برنده برای کمک به اعتماد در ارزیابی “هزینه ها و منافع اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی” طرح ها دعوت شود.

بر اساس این خلاصه: «تامین کننده با مرجع مشارکت کننده برای طرح ها و/یا طرح هایی برای اصلاح ساختمان و پروژه های ساخت جدید با استفاده از طرح کاری RIBA کار خواهد کرد. تأمین‌کننده همچنین می‌تواند با مقامات شرکت‌کننده برای اجرای طرح در مواردی که این موضوع در حیطه الزامات آنها باشد همکاری کند.

«تامین‌کننده ممکن است به مرجع مشارکت‌کننده در ارزیابی رابطه بین اقتصاد و محیط‌زیست، درک تأثیری که عوامل محیطی مختلف ممکن است بر مرجع مشارکت‌کننده داشته باشد، تأثیر مرجع مشارکت‌کننده بر اقتصاد و تأثیرات آن‌ها بر زندگی مردم کمک کند. حال و آینده.’

NHS Mid and South Essex در سال 2020 به دنبال ادغام سه تراست سابق NHS تأسیس شد و مسئولیت مدیریت بیمارستان دانشگاه Basildon، بیمارستان برومفیلد در چلمزفورد و بیمارستان دانشگاه ساوتند را بر عهده دارد.تصویر شده است). این تراست 15661 کارمند دارد.

پیشنهادات برای گنجاندن در آخرین چارچوب – که توسط HealthTrust Europe به نمایندگی از Mid and South Essex NHS Foundation Trust اجرا می شود – 60 درصد از نظر کیفیت، 10 درصد از نظر ارزش اجتماعی و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه قرارداد چارچوب برای ارائه راه حل های مشاوره و خدمات مشاوره
مشتری HealthTrust Europe به نمایندگی از Mid and South Essex NHS Foundation Trust
ارزش قرارداد 200 میلیون پوند
مهلت دور اول ظهر، 5 جولای 2023
محدودیت های تی بی سی
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/015514-2023



منبع