کاراکوسویچ کارسون تعمیرات اساسی املاک برودواتر فارم تایید شد

برای نظر دادن با معماران کارسون کاراکوسویچ تماس گرفته شد.



منبع

برخی از املاک موجود اکنون تخریب شده و با ساختمان های بین دو تا نه طبقه جایگزین می شوند. این طرح دارای 294 خانه جدید برای اجاره شورا – از جمله آپارتمان و خانه – و همچنین یک مرکز رفاهی، فروشگاه و مرکز تجاری جایگزین است.

این طرح شاهد تخریب بلوک Tangmere به سبک زیگورات و همچنین بلوک 19 طبقه Northolt و مرکز انرژی موجود در محل، مرکز پزشکی و مرکز تجاری خواهد بود. با این حال، این شورا به عنوان بخشی از برنامه گسترده تر بهبود مزرعه Broadwater خود به دنبال نوسازی سایر بلوک ها است.

پری احمد، رهبر شورای هرینگی گفت: «این طرح و همچنین خانه‌های جدید شورایی با اجاره شورا، با ایجاد فضاهای باز که در آن مردم می‌خواهند در کنار یک فروشگاه جدید، مرکز اجتماعی، مرکز پزشکی، فضاهای کاری و خیابان‌ها ملاقات کنند، گپ بزنند و بازی کنند، املاک را متحول خواهد کرد. طرح بندی ها

بسیاری از آن به جامعه مربوط شده است، زیرا این یک پیشنهاد مکان‌سازی توسط ساکنان بود. ما به کار با هم برای شکل دادن به آینده محله ادامه خواهیم داد، و اطمینان حاصل کنیم که ساکنان کسانی هستند که از فرصت هایی که توسعه مجدد به ارمغان خواهد آورد بیشترین سود را می برند.

ساکنان این املاک در یک رای گیری در ماه مارس از این طرح ها حمایت کردند – با رای مثبت 85 درصدی در مورد مشارکت 55 درصدی. ساکنان موجود به طرح جدید بازخواهند گشت که 52 خانه اجاره ای اضافی را نیز در اختیار شهرداری قرار می دهد.

بررسی‌ها در سال 2018 مشکلات ساختاری هر دو بلوک Tangmere و Northolt را نشان داد که نشان می‌دهد آنها در معرض خطر فروپاشی تدریجی قرار دارند و باید تخریب شوند. در طول تابستان، PRP برای بررسی گزینه‌های مقاوم‌سازی بلوک‌های مارتلشم و روچفورد Broadwater منصوب شد، که هر دو دارای مشکلات ساختاری اصلی هستند.

املاک برودواتر فارم توسط تیلور وودرو-انگلیان، همان شرکتی که در پشت ساخت رونان پوینت، بلوک برج سیستم پانل بزرگ در شرق لندن است، ساخته شد که در سال 1968 در پی انفجار گاز به طور جزئی فروریخت و چهار نفر را کشت.

این طرح توسط شورای همکاری با پیمانکار ویلموت دیکسون در حال توسعه است. شورا خاطرنشان می کند که 35 درصد از خانه های جدید شهرداری سه یا چهار خوابه خواهد بود و فضای کف مسکونی مقرون به صرفه بیش از دو برابر خواهد شد.[ing] چگونه خانه های جدید به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر هستند.