کواسی کوارتنگ عقیده‌ای را که منجر به بحران اقلیمی شد، دو چندان می‌کند

دولت تراس و کوارتنگ به طور جدی بر این باور است که شهروندان بریتانیا «محور کارآفرینی نامحدودی دارند» که به دلیل «موانع بیش از حد برای شرکت‌ها» مختل شده است. این منطق، که «مالیات‌های بالاتر بر سرمایه و نیروی کار، بازده سرمایه‌گذاری و کار را کاهش داده، انگیزه‌های اقتصادی را کاهش داده و رشد را با مشکل مواجه کرده است»، در ظاهر، چیزی است که باعث کاهش شدید مالیات، مقررات‌زدایی و محیط کار سخت‌تر می‌شود. باعث رنج شما می شود این مانند یک نسخه بزرگ‌تر از زمانی است که معلم سال نهم من ناگهان کل کلاس را به دلیل نافرمانی بازداشت کرد.

بودجه کوچک صدراعظم ممکن است خبر خوبی برای برخی از مشاغل محیطی باشد. با زیرساخت های بیشتر و مسکن بیشتر و پول بیشتر برای سرمایه گذاری ملک، برخی از ما ممکن است خوب عمل کنیم. و راستش را بخواهید در این شرایط کابوس وار، من هیچ یک از ما را به خاطر مراقبت از خود قضاوت نمی کنم. اما در حالی که ما در این دوره جدید حکومت فوق‌العاده بی‌پروا ادامه می‌دهیم، بیایید یک چیز را به خاطر داشته باشیم: رقابت ارزش اصلی بشریت نیست. کوارتنگ احساس می کند که “وظیفه او این است که بریتانیا را به یکی از رقابتی ترین اقتصادهای جهان تبدیل کند” و به نظر می رسد که می خواهد با رقابت سخت تر برای رفع نیازهای اساسی خود، به آن دست یابد.

برای محیط طبیعی، این به معنای حفاظت کمتر از زیستگاه ها و اکوسیستم ها، استخراج بیشتر، آلودگی بیشتر، انتشار بیشتر و نوع تفکر بیشتر است که ما را وارد این بحران مخرب زیست محیطی کرد. با این حال نگران نباشید، زیرا دولت یک بررسی مستقل را در مورد نحوه تهیه کیک و خوردن آن سفارش داده است، متأسفیم که چگونه می توان صفر خالص را «در عین به حداکثر رساندن رشد اقتصادی و سرمایه گذاری» ارائه کرد.

اما رقابت خون زندگی ما نیست، همکاری است. و این یکی از راه های مقاومت در برابر این کابوس است. به تعبیر لین مارگولیس: یک وقت بیرون بروید… همه جا همزیستی را خواهید دید!

بنابراین، علی‌رغم اذعان گسترده مبنی بر اینکه «تولید ناخالص داخلی معیار ضعیفی برای رفاه انسان است»، «رشد اقتصادی ارتباط تنگاتنگی با افزایش تولید، مصرف و استفاده از منابع دارد و تأثیرات مخربی بر محیط طبیعی و سلامت انسان دارد» و دقیقاً این گونه‌ها در دهه گذشته، کوارتنگ و همکارانش نه تنها روی رشد شرط می‌بندند، بلکه فقدان آن را ناشی از عدم تلاش کافی ما می‌دانند.

آنها حتی در مورد آن خجالتی نیستند. کوارتنگ در سخنرانی خود اظهار داشت که «هرچه مالیات بالاتر باشد، مردم به دنبال راه‌های بیشتری برای اجتناب از آن هستند، یا در جای دیگری کار می‌کنند یا به سادگی کمتر کار می‌کنند تا اینکه زمان و تلاش خود را برای اهداف خلاقانه‌تر و سازنده‌تر صرف کنند». و از افراد دارای اعتبار جهانی خواسته می‌شود که «گام‌های فعالی برای جستجوی کار بیشتر و با دستمزد بهتر بردارند، در غیر این صورت با کاهش مزایای خود مواجه خواهند شد».

اسمیت مرداک مدیر پایداری و فیزیک در Buro Happold است



منبع

من مطمئن هستم که می توانید با این موضوع ارتباط برقرار کنید. اگر اینقدر تنبل نبودید قطعاً شغلی با درآمد بالاتر پیدا می‌کردید. اگر آن نرخ مالیات آزاردهنده بالاتر وجود نداشت، چند ساعت وقت اضافی صرف می‌کردید و سه برابر درآمدی که انجام می‌دهید، به دست می‌آورید. اگر به خاطر حق تمبر نبود، آن خانه دوم را می خرید. اگر محدودیت‌های پاداش بانکداران یا اقدامات آزاردهنده صنعتی که باعث می‌شود همه احساس عدم اطمینان کنند، قطعاً پس‌انداز خود را در بازار سهام سرمایه‌گذاری می‌کردید. به طور مشخص.

برای محیط ساخته شده، این به معنای بازسازی بیشتر – و فشرده‌تر – مبتنی بر سرمایه‌گذاری، افزایش ردپای دارایی بریتانیا برای ایجاد ساختمان‌های بیشتر برای مالکیت، توسعه سریع در مناطق سرمایه‌گذاری، جاده‌های بیشتر، خانه‌های بیشتر، ساختمان‌های بیشتر برای کار و ساختمان های بیشتر به عنوان کار

مینی بودجه کواسی کوارتنگ جمعه گذشته به شما پیام داد: شما به اندازه کافی سخت کار نمی کنید، به اندازه کافی تولید نمی کنید، به اندازه کافی خرج نمی کنید، به اندازه کافی مالک نیستید، به اندازه کافی سرمایه گذاری نمی کنید و چون از میان همه این شکست ها، رشد اقتصادی پایین است و همه ما در رنج هستیم.