کورستورفین و رایت معماران کارخانه لیپتون را جذب می کند

در سال 2017، این تمرین در مجموعه تلویزیونی کانال 4 نمایش داده شد خانه زشت به خانه دوست داشتنی ارائه شده توسط جورج کلارک

پروژه های بزرگ اخیر شامل یک بلوک مسکونی 28 طبقه دانشجویی در منچستر، و بازسازی ساختمان رویال لیور در لیورپول است.

در طول سال گذشته، این تمرین استودیوهای جدیدی را در نیوکاسل و تامورث، نزدیک بیرمنگام افتتاح کرد و مجموع مکان‌های آن را به 11 رساند. در سال 2020 استودیوی معماری 519 مستقر در لیدز را خریداری کرد.

معمار ساختمان دهه 1930 را به سمت بیرون گسترش داد و فضای داخلی را باز کرد، از طریق چندین دیوار داخلی ضربه زد، دهانه های شیشه ای بزرگ و چهار چراغ سقف جدید را وارد کرد، و یک ساختار چوبی بزرگ را وارد کرد که هم به عنوان یک صفحه تزئینی و هم به عنوان راه پله عمل می کند، تقریباً مانند خانه درختی.

این معامله نشان دهنده آخرین دور توسعه Corstorphine & Wright است که در AJ100 سال گذشته در رتبه 22 قرار گرفت.

Lipton Plant در سال 2002 تاسیس شد. طرح‌های پرمخاطب آن شامل مرکز اجتماعی کودکان Bath House در Shacklewell Lane در هاکنی بود که در سال 2016 برنده جایزه RIBA شد.

بر اساس سندی که در شرکت Companies House ثبت شده است، کارخانه لیپتون به طور قانونی نام خود را به Corstorphine & Wright (London) Ltd تغییر داده است.

طرح های کورستوفین و رایت برای اسمالبروک کوئینز وی، بیرمنگام

منبع: کورستوفین و رایت

در معامله‌ای که به عنوان ادغام توصیف می‌شود، جانی پلنت، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل لیپتون پلنت، به همراه هشت نفر دیگر از کارکنانش به شرکت AJ100 Corstorphine & Wright پیوست.

Corstorphine & Wright در ژوئن 2022 دارای 197 کارمند بود که 84 معمار واجد شرایط در میان آنها بودند. هزینه های پرداخت شده به دفاتر آن در بریتانیا در سال به 18 میلیون پوند رسید.

مرکز اجتماعی کودکان خانه حمام معماران کارخانه لیپتون



منبع

در همین حال، یکی از بنیانگذاران کارخانه لیپتون و مدیر خلاق سابق اد لیپتون، معمار این را که یک دفتر مجزا با استودیوهایی در لندن و اسکاتلند است، تاسیس کرد.

شرکت بزرگتر اعلام کرد که کارکنان جدیدش اکنون به عنوان بخشی از Corstorphine به ارائه راه حل های معماری با کیفیت بالا ادامه خواهند داد. & رایت.