گروه های میراث فرهنگی و ساکنان شهر به برج 32 طبقه وودز باگوت حمله کردند


ناظر میراث دولتی هشدار داد که پیشنهادات برای جاده گریس چرچ 85 بازار Leadenhall در فهرست درجه II را تحت الشعاع قرار می دهد و در منطقه حفاظت شده Leadenhall که در همسایگی خود قرار دارد، نامشخص خواهد بود.

این سازمان استدلال می‌کرد که اگر این ساختمان تایید شود، به نظر می‌رسد که هدف اصلی منطقه حفاظت‌شده را شکست می‌دهد.

همکار گروه میراث، انجمن ویکتوریا گفت که «اجازه دادن به چنین برج‌هایی در مناطق حفاظت‌شده، به مرور زمان، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به شخصیت تاریخی شهر می‌زند که همچنان آن را از رقبای مالی خود در سراسر جهان متمایز می‌کند». وی افزود: این خطر وجود دارد که شهر تبدیل به یک تک کشت برج های شیشه ای شود. مناطق حفاظت شده و دارایی های میراثی آن کاهش یافته و مورد بی احترامی قرار گرفته است.

در همین حال، سه نفر از ساکنان که در پاساژ بولز هد در نزدیکی بازار لیدنهال زندگی می‌کنند، با طرح اداره‌شده توسط دفتر مخالفت کرده‌اند که دیوار مهمانی را با دارایی‌هایشان به اشتراک می‌گذارد.

ویل رایان، صاحب یک کسب و کار کوچک که هر روز از خانه کار می کند، این طرح را “یک قطعه توسعه بسیار شدید” نامید.

او گفت که نگران تأثیر نور بر ملک خود و همچنین سروصدا و گرد و غباری است که کار در طول سه سال و سه ماه تخمین زده شده برای ساخت و ساز ایجاد می کند.

او گفت: «تصور یک سایت ساختمانی به این نسبت درست در کنار خانه شما سخت است. تحمل آن برای شش روز در هفته آسان نخواهد بود.

این برج که نمای ساختمان دهه 1930 را حفظ می کند، مسیری را به سمت بازار لیدن هال از خیابان گریس چرچ ایجاد می کند که به گفته سازنده، Hershten Properties، بازاری را که از زمان کووید-کووید آسیب دیده است، باز می کند. 19 همه گیری.

انگلستان تاریخی گفت که به نفع پیاده‌روی عمومی است و مستاجران بازار نیز از این پیشنهادها حمایت کرده‌اند.

علاوه بر 35000 متر مربع دفاتر، این برج شامل فضای خرده فروشی در سطح زمین و یک باغ و “فضای فرهنگی” می شود.

علیرغم مخالفت ها، برنامه ریزان شرکت شهر لندن این توسعه را برای تصویب در جلسه امروز صبح توصیه کرده اند.

در گزارشی که پیش از این نشست منتشر شد، آنها گفتند: “پیشنهادات ارائه شده کمک قابل توجهی به پیشبرد اهداف استراتژیک تجاری شهر و مطابقت با طراحی مربوطه، میراث، خوشه شرقی و سیاست های قلمرو عمومی خواهد کرد. [and] مطابق با [City’s] برنامه توسعه زمانی که به عنوان یک کل در نظر گرفته شود.

اما رایان گفت که در صورت تایید توسعه، از آن خارج خواهد شد. او گفت: “من فکر می کنم شما می توانید یک سال، شاید یک یا دو سال، این نوع دیوانگی را تحمل کنید، اما نه بیشتر.”

AJ برای اظهار نظر در مورد اعتراض ساکنان با Woods Bagot تماس گرفته است. جیمز تیلور، رئیس استودیوی این شرکت در لندن، در ماه دسامبر هنگام ارائه طرح‌ها گفت که این تمرین در مورد این پیشنهادها «به‌طور باورنکردنی هیجان‌انگیز» است.

تیلور افزود: ما با مشتری، مشاوران، ذینفعان، EC BID و افسران برنامه‌ریزی و طراحی شهر لندن همکاری نزدیک داشته‌ایم تا طرحی ایجاد کنیم که به نیازهای مدرن بازار لیدن هال، شهر لندن، بازدیدکنندگان پاسخ دهد. و ادارات.



منبع