زوج آکسفورد بروکس جزو اولین زوج هایی هستند که دوره های کارآموزی معماری را تکمیل کردند

آنها شامل مت باروز و بیلی تیلور فارغ التحصیلان دانشگاه آکسفورد بروکس هستند که توسط شرکت ساخت و ساز Mulalley حمایت می شدند. آنها دوره کارآموزی در سطح مدرک را در سال 2018 آغاز کردند و در آوریل امسال صلاحیت را تکمیل کردند.

مدرک سطح 7، معادل RIBA Parts 2 و 3 و با اقداماتی مانند Foster + Partners پیشگام شد، تأییدیه تحویل را در ژوئن 2018 دریافت کرد و اولین نامزدها در سپتامبر همان سال کارآموزی خود را آغاز کردند.

گروهی متشکل از 20 تمرین، به ریاست Foster + Partners، در ایجاد استاندارد شرکت داشتند. آنها شامل هاوکینز براون، آلفورد هال موناگان موریس و گریمشاو بودند.



منبع

تکمیل دوره کارآموزی سطح 7، عضویت رسمی موسسه سلطنتی معماران بریتانیا را پس از ثبت نام در هیئت ثبت معماران (ARB) امکان پذیر می کند.

تیلور به هر کسی که به دنبال معمار شدن است، کارآموزی را توصیه می کند. وی گفت: ترکیب مطالعه با کار به غلبه بر شکاف دانشی که اغلب بین آموزش معماری و عملکرد معماری مشاهده می شود کمک می کند و در عین حال فرصتی برای یادگیری از کارشناسان برجسته صنعت فراهم می کند.

به گفته این موسسه، بیش از 500 کارآموزی معماری از زمان راه اندازی آنها در سال تحصیلی 2018/19 آغاز شده است. حدود 70 مورد از این شروع ها در سال اول، 2018/19 انجام شد.

دوره کارآموزی معماران آینده را قادر می سازد تا بدون هیچ هزینه ای برای دانشجو آموزش ببینند و در عین حال اشتغال تمام وقت را حفظ کنند.

مدت دوره کارآموزی معمولاً 48 ماه است. با این حال، مؤسسه کارآموزی و آموزش فنی که این مدرک را تأیید کرده است، می گوید که برخی از داوطلبان – کمتر از 10 نفر – تا کنون تحصیلات خود را به پایان رسانده اند.

با این حال، روند ثبت نام ARB مسیر ورود افراد به این حرفه را ثبت نمی کند، بنابراین مشخص نیست که چه تعداد از کسانی که تا به امروز در دوره کارآموزی شرکت کرده اند، معماران مجاز شده اند.

تحریریه اخبار معماری آریانا