اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم-آل اسکیپ

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم-آل اسکیپ

را در مجموعه اکوکلاب دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. دقت داشته باشید که تخفیف لیزرتگ فقط برای دو سانس پشت سر هم لحاظ می شود. برای اطلاع از جدیدترین قفل های موجود مارا در اینستاگرام به نشانی escape_master_lock دنبال کنید. نکته اول این که برای باز کردن این قفل ها ما به تعداد نصف تعداد دکمه ها، نیاز به عدد داریم. یعنی برای قفل هشت تایی به چهار رقم و برای باز کردن قفل ده تایی به پنج رقم نیاز داریم.

در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. اول با جستجو کردن و تمرکز روی جزئیات طراحی شده اتاق شروع کنید! قبل از هر کاری خوب فکر کنید و بدونید که هر حرکت شما اتفاقی رو رقم می زنه. حواستون باشه حتما هم فکری کنید، المان ها رو پیدا کنید و خلاصه دست به دست هم بدید که بتونید فرار کنید.

فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. تروریستی و ضدا خرابکاری، در کم تر از یک ساعت بتوانید وارد عمل شده. جک قاتل هیچ گاه دستگیر نشد اما اکنون، به نظر می رسد سرنخ هایی.

  • پس هوش و حواس خود را به کار بیبندازید تا راه فرار را پیدا کنید.
  • با خرید بلیط اتاق معمای کیش یک گروه 2 تا 5 نفره می توانند به حل معما بپردازند.
  • یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است.
  • پس از مدت کوتاهی اتاق فرار چنان محبوبیتی پیدا کرد که در کشورهای دیگری مانند سنگاپور و حتی در برخی نقاط دیگر دنیا در اروپا به سرعت رونق یافت.
  • جک قاتل به عنوان قاتل مشهور سریالی لندن، به شیوه ای عجیب دست به سلاخی کردن زنان و مردان کرده است.
  • در صفحه بعد اطلاعات وارد شده را تایید کنید و دکمه پرداخت را فشار دهید.

در صفحه پرداخت بانک، مشخصات بانکی خود را وارد کنید تا به صفحه صدور بلیط وارد شوید. تور کیش مورد علاقه تان را از صفحه تفریحات کیش انتخاب کنید. برای اطلاع از جدیدترین قفل های موجود و پکیج های دارای تخفیف مارا در اینستاگرام به نشانی escape_master_lock دنبال کنید. سؤالات زیر در مورد اسکیپ روم میباشد لطفا و اگر نمیتوانید پاسخ خود را بیابید، در واتس اپ با ما در تماس باشید. راس ساعتی که رزرو کردید در لوکیشن بازی حاضر شوید و بعد از دریافت اطلاعات و آماده شدن از بازی لذت ببرید.

یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید. در اتاق فرار شما در یک بازی به ظاهر ساده اما در واقعیت پیچیده وارد می شوید. یک اتاق پر از معما که شما بایستی در زمان مشخص معما ها را به کمک هم تیمی های خود حل کنید تا بتوانید به موقع از اتاق خارج شوید. همان طور که پیش از این توضیح دادیم قفل عددی از محبوب ترین انواع قفل اتاق فرار است.. بر همین اساس قفل های دیگری هم ساخته شده اند که عملاً کارکردی مشابه با آن دارند.

ژانر تئاتر تعاملی

ژانرهای متفاوتی مانند ماجراجویی، ترسناک، مهیج و یا تاریخی بوده و بنا. برای اطلاع از آخرین اخبار و آفرها صفحه اینستاگرام کیش تخفیف را از طریق این لینک دنبال کنید. در صورتی که تمام مراحل را به درستی طی کرده باشید بلافاصله بلیط برای شما صادر خواهد شد. نیازی به چاپ بلیط نیست و در هر مرحله اگر با سوال یا مشکلی مواجه شدید، از طریق پشتیبانی شبانه روزی کیش تخفیف راهنمایی دریافت خواهید کرد.

اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران

ما تقریبا ۵ سال میشود که فروش مستقیم قفل های اسکیپ روم با برندهای معتبر را انجام میدهیم. در تمامی این سالها ابتدا کیفیت هدف اول ما بود دلیل با کیفیت بودن قفل هم کاملا مشخص کد تخفیف اسکیپ روم است. بازیکنانی که بدنبال رمز درست هستند این احتمال وجود دارد که کمی دچاره اشکال و خطا بشود در تشخیص رمز درست. با انتخاب دقیق تاریخ، زمان، تعداد اعضای تیم و درج نام و تلفن سرگروه اسکیپ روم مورد نظرتون رو رزرو کنید.

البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند. بهترین کار اینه که بپرسید کسی فوبیای تاریکی، فضای تنگ، بسته شدن و … البته این کار رو گیم مستر اسکیپ روم همون موقع انجام میده و نیاز نیست نگران باشید اما رزرو بلیط اتاق فرار خراب میشه و ممکنه یک نفر از شما کنسل کنه. پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید. اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است.