اوناگرو خانه ای را برای یک ویولن سل در لندن بازسازی می کند

منبع: Unagru

داده های پروژه

در سایت شروع کنید مارس 2020
تکمیل جولای 2020
سطح ناخالص طبقه داخلی 110 متر2
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 160 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات قرارداد ساختمان میانی JCT سنتی با طرح پیمانکار
هزینه ساخت 330000 پوند
هزینه ساخت در هر متر2 3000 پوند
معمار شهرسازی معماری Unagru
مشتری خصوصی
مهندس سازه SD ثابت
مشاور منظر طراحی باغ اما گریفین
طراح اصلی شهرسازی معماری Unagru
هماهنگ کننده CDM شهرسازی معماری Unagru
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ساختمان لندن
پیمانکار اصلی بازسازی ریمی
U-مقدارهای مساحتی 0.18 وات بر متر2K (سقف)؛ 0.18 وات بر متر2K (دیوارهای خارجی)؛ 1.6 وات بر متر2K (سیستم لعاب / درب شیشه ای کشویی)؛ 0.22 وات بر متر2K (طبقه همکف)
نرم افزار CAD استفاده شده است Autodesk، Revit



منبع

برای من، این پروژه در مورد ایجاد فضایی بود که نقطه مقابلی بین انرژی مرکز لندن و آرامش یک خانه با باغ و عناصر طراحی سنتی بود. من فضایی را می خواستم که این دو محیط مختلف را هماهنگ کند، زیرا به دنبال هماهنگی در زندگی خود هستم و نقش هایم به عنوان یک دانشمند و یک موسیقیدان را متعادل می کند.

دیدگاه معمار

نمای پسوند عقب با آجرهای اصلاح شده ساخته شده است تا با خانه تراس دار ویکتوریایی منسجم به نظر برسد.
Davide di Martino، کارگردان، Unagru Architecture Urbanism

حجم مستطیلی شامل آشپزخانه است، در حالی که دیگری که به صورت یک گوه چوبی مثلثی شکل است، شامل پله و خدمات است. فضای نشیمن، که به سمت باغ باز می شود، توسط یک نورگیر استوانه ای جدید متحرک شده است، که نور طبیعی را به عمق پلان می کشد و در نظر گرفته شده است که نقطه تمرکزی برای تمرین موسیقی ایجاد کند.

دیدگاه مشتری

استراتژی زیست محیطی اتخاذ رویکرد «اول پارچه» بود که با ساختمان سازگار بود. در صورت امکان، دیوارها را با گچ آهک اندود کرده اند تا امکان تنفس دیوار فراهم شود و از بیرون با ملات آهک مجدداً تزیین شده است. پسوند عقب فراتر از الزامات قسمت L عایق بندی شده و با روف گاردن پوشانده شده است که عملکرد حرارتی را بیشتر افزایش می دهد. لوله های کف با دمای پایین گرمایش از کف را در تمام طبقات فراهم می کنند. بام سبز آب باران را حفظ می کند و فشار را بر سیستم فاضلاب کاهش می دهد و در عین حال تنوع زیستی را در منطقه افزایش می دهد.

پیکربندی مجدد خانه، که در یک منطقه حفاظت شده قرار دارد، منجر به باز شدن راهرو ورودی به بقیه فضای طبقه همکف شده است که بین دو عنصر چوبی و لعاب – یکی مستطیل و دیگری مثلثی – حرکت می کند. به یک فضای زندگی طولانی در عقب.

این پروژه از راه‌حل‌های چیدمان تعیین‌شده برای گسترش و بازسازی خانه‌های تراس‌دار ویکتوریایی خارج می‌شود. این پروژه آزمایشی در باز بودن و روان بودن با حفظ حریم خصوصی است. فضا از نظر مینیمالیستی راحت و در عین حال چالش برانگیز است. هیچ راهرو یا دری وجود ندارد. این یک حجم بزرگ و منفرد است که از چندین فضا تشکیل شده است. این پروژه همچنین از فرصت های ارائه شده توسط سایت، با یک روف گاردن جدید و یک تراس مشرف به مرکز لندن، نهایت استفاده را می برد. با توجه به مقیاس و قدمت ساختمان اصلی، هر جنبه از پروژه چالش برانگیز بوده است.