برای بازسازی جان لوئیس سابق بیرمنگام برنامه ریزی کنید

Make با باز کردن در ورودی جایی که فروشگاه جان لوئیس، که سه سال پیش بسته شد، با گرند سنترال ملاقات می کرد، بر تغییرات جزئی ساختار داخلی نظارت می کند، بنابراین مردم را به داخل ساختمان می کشاند.

طراحی های معماران برای «درام»

تا 3716 متر2 با رستوران، بار، سالن بدنسازی، بازار مواد غذایی و سوپرمارکت به فضایی برای غذا و تفریح ​​تبدیل خواهد شد تا پیشنهاد موجود گرند سنترال در طبقه همکف را تکمیل کند. این پروژه همچنین فضاهای رویدادهای انعطاف پذیر، مناطقی برای رفاه و ذخیره چرخه را اضافه خواهد کرد.

کار روی این تحول اواخر امسال آغاز خواهد شد و احتمالاً در سال 2025 تکمیل خواهد شد.

Hammerson سازنده و توسعه دهنده اکنون قرار است فروشگاه چهار طبقه سابق در Grand Central را به فضایی با کاربری ترکیبی به نام Drum تبدیل کند. 18600 متر را شامل می شود2 فضای کاری، با گنجایش 2000 نفر، و همچنین اوقات فراغت و خرده فروشی در طبقه همکف.

شریک سازنده Make، کن شاتل‌ورث، گفت که طرح‌های درام «به تمام معنا فراتر از فضای کاری سنتی» رفته است و این تمرین برای تغییر کاربری فروشگاه قبلی سخت کار کرده است.

دهلیز چهار طبقه با بالا آمدن آن گسترده می شود تا نور روز به سمت پایین کشیده شود و برای کاربران اداری و عموم مردم مناظری از یک “دیوار سبز” جدید را فراهم می کند که از داخل ساختمان “باز خواهد ریخت”. این طرح ها همچنین دارای یک باغ جدید روی پشت بام و “کلابخانه” هستند.

هامرسون، که مالک بولرینگ بیرمنگام است، پس از بسته شدن جان لوئیس در سال 2020، “بازبینی گسترده” این واحد را انجام داد.

گرگ ویلیس، معمار پروژه Make، هنگام رونمایی از طرح‌ها گفت: «طرح‌ها برای ایجاد یک محل کار فوق‌العاده سخت کار می‌کنند و در عین حال از طریق استفاده مجدد از سازه، انرژی قابل توجهی را ذخیره می‌کنند.

او گفت: «ما به طرز خلاقانه‌ای در نظر گرفته‌ایم که چگونه خرده‌فروشی‌های بزرگ در مراکز شهر را بازنگری می‌کنیم، تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم این فضاهای کلیدی را زنده کنیم و با اولویت دادن به رفاه و پویایی، مردم را به محل کار بازگردانیم».

Make و Hammerson می گویند با تعمیرات اساسی این سایت تا 14000 تن CO2 صرفه جویی می شود.2 با استفاده مجدد تا حد امکان از ساختار داخلی موجود. مصالح جدید شامل طاق‌های چوبی و کاشی‌هایی است که منعکس‌کننده میراث صنعتی و هنری شهر است.

“درام نشان می دهد که چگونه خلاقیت هامرسون و درک عمیق نیازهای اشغالگر می تواند دارایی هایی را ایجاد کند که با تنوع بخشیدن به هدف آنها برای تطبیق با طیف وسیع تری از استفاده ها و کاربران رشد می کند.”

منبع:Make Architects

ایستگاه خیابان جدید بیرمنگام در سال 2015 توسط Ryder and Alejandro Zaera-Polo & Maider Llaguno Architecture (AZPML) تکمیل شد.

“پیشنهادات منعکس کننده استراتژی هامرسون برای تقویت مجدد املاک شهری اصلی خود از طریق تنوع بخشیدن به کاربری ها و در عین حال به حداکثر رساندن استفاده مجدد از کربن تجسم یافته در ساختمان های موجود است.”

این طرح امتیاز عالی BREEAM و رتبه EPC A را هدف قرار داده است.

اعضای شورا به اتفاق آرا از این طرح که در بالای ایستگاه خیابان جدید بیرمنگام خواهد نشست، پنجشنبه گذشته (16 مارس) در جلسه کمیته برنامه ریزی حمایت کردند.

منبع:Jax10289/Shutterstock



منبع

هری بادهام، مدیر توسعه و جابجایی دارایی هامرسون، گفت: تصویب این طرح نشان داد که بیرمنگام شهری برای تجارت است – شهری که مترقی، پویا و معیاری برای سایرین در سراسر بریتانیا است.