بل فیلیپس پله های دوم را به طرح 1120 خانه در نزدیکی Edgware Rd اضافه می کند.

ساختمان‌های الهام‌گرفته از عمارت Site A تا 12 طبقه ارتفاع دارند و 430 خانه را در اختیار خواهند داشت. آنها دارای یک نمای آجری قرمز و سفید طرح دار هستند.

نمای خیابان چرچ از جاده Edgware:

دیدگاه معمار

بل فیلیپس در مورد درخواست ارائه شده اظهار نظری نکرده است، اما یکی از بنیانگذاران، هاری فیلیپس قبلاً از رویکرد “هرگز تخریب، هرگز حذف نکنید” در معماری انتقاد کرده است و استدلال می‌کند که در مورد خیابان چرچ، خانه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری ارائه خواهد شد، در حالی که درآمد حاصل می‌شود. از خانه های خصوصی برای بهبود اجتماعی و زیست محیطی پرداخت خواهد شد.

اولین مرحله از طرح بل فیلیپس قرار است در جلسه برنامه ریزی در 28 مارس مورد بررسی قرار گیرد و افسران برنامه ریزی شورای شهر وست مینستر آن را برای تصویب توصیه کنند. دو مرحله بعدی برای تصویب طرح ارائه شده است.

در جاهای دیگر، توسعه دهندگان دیگر گفته اند که چشم انداز قانون راه پله دوم در سراسر انگلیس باعث عدم اطمینان آنها می شود. انجمن مسکن Peabody گفت که نمی تواند کار طراحی را در بسیاری از پروژه های خود تکمیل کند تا زمانی که شفافیت بیشتر به دست نیاید.

بازسازی خیابان چرچ خانه های جدید، پایدار و مقرون به صرفه، فضای عمومی سبزتر، امکانات بهبود یافته را برای جامعه و بازار خیابانی فراهم می کند. این طرح این است که مردم و مشاغل محلی را قادر سازد تا در قلب این جامعه قوی، پر جنب و جوش و متنوع باقی بمانند. خانه‌های اضافی به اندازه‌ای که در این منطقه مورد نیاز است، شناسایی شده‌اند.

از فوریه امسال، ساختمان‌های جدید در لندن با ارتفاع بیش از 30 متر باید دارای پلکان دوم باشند. دولت در حال بررسی گسترش این قانون به بقیه انگلستان است.

هاری فیلیپس، یکی از بنیانگذاران، بل فیلیپس

تصویر طرح پیشنهادی خیابان کلیسا توسط معماران بل فیلیپس: سایت A



منبع

علاوه بر پله های اضافی، تغییرات دیگر در طرح ها شامل مسکن اجتماعی بیشتر است که از 30 درصد به 70 درصد افزایش یافته است. طراحی مجدد بر تعداد خانه ها تأثیری نداشته است، اما میزان فضای مغازه ها کاهش یافته است.

استفاده از آجر طرح‌دار در مکان‌های کلیدی برای افزودن علاقه، لذت و سلسله مراتب، با تکیه بر غنای جزئیات آجرکاری موجود در نمونه‌های محلی معماری اواخر ویکتوریا، گرجستان و پس از جنگ پیشنهاد شده است. ارتباط قوی این منطقه با تجارت پارچه به گونه‌ای است که آجرکاری طرح‌دار بازتاب تار و پود پارچه‌ها است. در سراسر این طرح، طاق‌ها و سقف‌های طاق‌دار بشکه‌ای به‌عنوان یک موتیف تکرارشونده استفاده می‌شود که بر روی فرم‌های قوسی شکلی که به‌طور محلی یافت می‌شود، به ویژه در ایستگاه زیرزمینی Edgware Road و در ساختمان‌های متمایز Broadley Terrace استفاده می‌شود.

«سایت A مستاجران ساکن و مستاجران مطمئن، که این امکان را دارند که پس از ساخته شدن به خانه جدیدی در منطقه بازگردند، یا به صورت موقت یا دائم (مطابق با انتخاب خود) نقل مکان کرده اند یا نقل مکان کرده اند.

چرچ استریت یک منطقه منحصر به فرد و پر جنب و جوش در وست مینستر با ویژگی های متمایز خود است که آن را از بقیه بخش ها متمایز می کند. مانند بسیاری از لندن، تاریخ غنی و جذابی دارد که با تأثیرات متنوعی که به طعم خاص آن کمک می کند، لایه لایه است. این طرح به عنوان پاسخی خاص به خیابان چرچ توسعه داده شده است و از محیط اطراف آن الهام می گیرد و در عین حال به دنبال اتصال آن به بافت وسیع تر وست مینستر است و در نتیجه ساختمانی معاصر است و در عین حال ریشه در جای خود دارد.

ساختمان‌های جدید تقریباً سه برابر خانه‌های موجود در سایت، و همچنین یک کتابخانه، فضای اجتماعی، فضای کاری، مغازه‌ها و زیرساخت‌ها برای بازار خیابان چرچ که شش روز در هفته معامله می‌شود، فراهم می‌کنند.

این عمل اکنون شامل هسته‌های اضافی در یکی از سه بلوک شهری آن در توسعه خیابان چرچ با حمایت شورای شهر وست مینستر است. اقدامات ایمنی آتش سوزی اضافی نیز شامل تجهیزات فشار دود در سطوح زیرزمین و سقف است.

او گفت: «در حالی که نمی‌توانیم از دست دادن کربن موجود در ساختمان‌های موجود چشم‌پوشی کنیم، اما هیچ راهی وجود ندارد که وست‌مینستر بتواند همان مزایا را از طریق نوسازی به جامعه موجود ارائه دهد.»

طرح جدید در سه بلوک شهری ارائه خواهد شد – دو بلوک توسط بل فیلیپس و دیگری توسط Mae Architects طراحی شده است. طراح اصلی آثار Arcadis است، در حالی که Flint، یک شرکت طراحی داخلی که بخشی از Flanagan Lawrence است، نیز بر روی چیدمان های مسکونی کار می کند.

هدر اکتون، عضو کابینه وست مینستر برای جوامع و بازسازی، در سال 2021، زمانی که این طرح ها برای اولین بار ارائه شد، گفت: «به دنبال مشاوره های عمومی و ارزیابی های حرفه ای، تصمیمی به نفع بازسازی جزئی سایت های A، B و C گرفته شد که جایگزین اکثر ساختمان های موجود شود. ، در حالی که خانه کنت و بسیاری از املاک در جاده Edgware را حفظ می کند.

این طرح ها شامل تخریب 17 بلوک مسکونی شامل 400 خانه و همچنین مغازه ها، یک میخانه و یک کتابخانه است که با یک ساختمان بزرگ با کاربری مختلط جایگزین می شود.