تمرین بریتانیا در میان Airbnb OMG! صندوق برندگان مسابقه کابین تعطیلات

داوران شامل کریستی ولف، «ابر میزبان» Airbnb، کویچی تاکادا، بنیانگذار معماران کویچی تاکادا، بروس وان، نایب رئیس محصول خلاق تجربی Airbnb و نماد سبک صد ساله، آیریس آپفل بودند.

تیم‌های برنده برای تکمیل توسعه موضوعی خود، مبلغ 33,334 دلار (25,800 پوند) را تا 31 دسامبر دریافت خواهند کرد. پرداخت بعدی 33,333 دلار آمریکا تا 31 ژانویه، زمانی که شرکت کنندگان تکمیل “طراحی بیرونی و داخلی و/یا طراحی ساختاری” خود را نشان دهند، پرداخت خواهد شد.

ساختار تاشو اوریگامی فولادی به طرز چشمگیری مانند یک گل باز می‌شود تا به غلاف اتاق خواب اجازه می‌دهد تا از داخل بالا برود – مناظری خیره‌کننده از اقیانوس و مناظر ایرلندی فراتر از آن. امتیاز ویژه این جواهر معماری جکوزی لوکس در مجاورت آن است – که احساس انزوا و آرامش روستایی را مبالغه می کند. این لحظه آرامش مربوط به عقب نشینی، توجه و قدردانی از منظره است.



منبع

گالاگر گفت: «این غلاف عجیب و غریب Airbnb بازدیدکنندگان را به دهکده دورافتاده و روستایی من در ایرلند می‌آورد، جایی که مناظر زیبا است و فرصت دور شدن از شلوغی شهر برای شارژ مجدد سطوح استرس و اضطراب در دسترس است.

فراخوان مفاهیم در ژوئن راه اندازی شد، دو سال پس از اینکه Airbnb رقابت قبلی 100000 دلاری (81000 پوند) را برای مجموعه ای از کابین های تعطیلات “خلاقانه، غیرمعمول و منحصر به فرد” در بحبوحه همه گیری کووید-19 و اعلام اقدامات قرنطینه در سراسر اروپا و اروپا کنار گذاشت. ایالات متحده.

این پروژه در مورد ارتباط مجدد با طبیعت از یک مداخله بلندپروازانه معماری است.

نام برنده ZAP با عنوان “caisláin óir” بود [cash-lan-ore] که در زبان گالیک به معنای “قلعه طلایی” است – اشاره ای به یک داستان فولکلور محلی ایرلندی از اطراف. Donegal در شمال غربی ایرلند از نظر فرهنگی و جغرافیایی زیبا است و آن را به مکانی عالی برای دور شدن از همه چیز تبدیل می کند.

از شرکت‌کنندگان خواسته شد که زمین را برای پیشنهاد مستقل خود داشته باشند، یا دارای یک ملک موجود در Airbnb باشند که نیاز به نوسازی دارد، یا یک مفهوم نوسازی داشته باشند که می‌تواند فضای اجاره جدیدی را در بازار دیجیتال ایجاد کند.

پرداخت نهایی 33333 دلار آمریکا به محض ارائه “رسید، فیلم، عکس و توضیحات” که نشان دهنده تکمیل بیرونی و داخلی پروژه توسط تیم های برنده است، منتقل می شود. این مبلغ تا 30 آوریل پرداخت خواهد شد.

دیدگاه معماران

تیم شرکت مستقر در استراتفورد، به رهبری پل گالاگر به همراه ویکین لی، شین سوان و پاتریک باچکووسی – خانه درختی قابل دسترسی با صندلی چرخدار را برای دونگال، ایرلند پیشنهاد کردند. درک می شود که این تنها برنده مستقر در بریتانیا از بخش معماری است.

این نقشه‌ها و طرح‌ها اولین ایده ZAP برای طراحی یک خلوتگاه نفس‌گیر در دونگال را در بر می‌گیرد که تمام درام یک خانه درختی را داشته باشد و در عین حال برای مهمانان با ویلچر نیز قابل دسترسی باشد. هدف این طراحی فراگیر حفظ درام معماری و جادوی ماندن در یک خانه درختی بدون احساس کلینیکی یا ظاهر سازه چیزی شبیه به “دستگاه معلول” است.

از معماران و طراحان حرفه ای و مشتاق دعوت شد تا مفاهیم «بی نظیر» را برای مسابقه 10 میلیون دلاری (8.14 میلیون پوند) طراحی کنند. مفاهیم برنده در OMG وب سایت ذکر می شود! طبقه بندی، شامل 30000 خانه تعطیلات منحصر به فرد.

OMG! رقابت صندوق برای انتخاب 100 تیم برای طراحی، ارائه و میزبانی یک ساختار “فک‌افتاده” برای ارائه اقامت شبانه برای مشتریان با استفاده از پلتفرم آنلاین، که 15 سال پیش تأسیس شد و درآمد سالانه آن حدود 4.81 میلیارد دلار (3.92 پوند) است، انتخاب شد. میلیارد).

Airbnb که در سال 2008 در سانفرانسیسکو تأسیس شد، یک بازار آنلاین برای خانه‌های تعطیلات و اقامتگاه‌ها است. علیرغم تأثیر این همه‌گیری بر سفرهای جهانی، وب سایت شاهد افزایش 49 درصدی رزرو از سال 2019 تا 2021 بود.

در آخرین مسابقه، 100 مفهوم برنده انتخاب شد تا برای تحویل و گنجاندن در رده OMG Airbnb که «فضاهای غیرمنتظره‌تری که خود به مقصد تبدیل می‌شوند» مانند چکمه‌ها و کابین‌های بشقاب پرنده شکل را نشان می‌دهد.