شریک توسعه خیابان کملی، کمدن


تیم برنده یک “طرح تجاری با کیفیت بالا” شامل مسکن جدید و امکانات علوم زیستی و تغییر یک قطعه 0.53 هکتاری در خیابان کاملی 120-136 و یک سایت نزدیک به 1.09 هکتار در 3-30 Cedar Way ارائه خواهد کرد.

این پروژه حدود 350 خانه جدید و 12000 متر مربع فضای تجاری را در زمینی ایجاد می کند که در حال حاضر توسط یک سری واحدهای صنعتی سبک اشغال شده است که – همراه با سایر مشاغل کوچک دیگر – قبلاً خانه سازندگان مدل های معماری A Models بوده است.

یک تیم تحت رهبری استودیو Feilden Clegg Bradley با حضور Woodroffe Papa و Architecture 00 برنده مسابقه طراحی سایت سه سال پیش شد. قابل درک است که شریک توسعه برنده ممکن است معماران خود را برای کار در کنار تیم تحت رهبری FCBS منصوب کند.

دنی بیلس، مشاور و عضو کابینه برای سرمایه‌گذاری در جوامع، فرهنگ و اقتصاد فراگیر گفت: «ما می‌خواهیم ببینیم خیابان کملی به مکانی تبدیل می‌شود که ساکنان ما می‌توانند به فرصت‌های شغلی جدید در بخش علوم زیستی دسترسی داشته باشند، جایی که می‌توانند در شرایط جدید زندگی کنند. خانه های مقرون به صرفه و با کیفیت بالا و جایی که کودکان به فضاهای سبز جدید دسترسی دارند.

“این یک فرصت فوق العاده برای یک شریک توسعه است تا با ما و جامعه محلی برای ایجاد یک میراث جدید پایدار و فراگیر برای این بخش کلیدی از مرکز لندن که ارتباطات بسیار خوبی با شهر ما، در سراسر کشور و فراتر از آن دارد، همکاری کند.”

نیل ووکس، مدیر توسعه کامدن گفت: به ندرت فرصتی به اندازه خیابان کملی در مرکز لندن به بازار می آید.

پتانسیل برای یک سایت کلیدی با مقیاس و اتصال وجود دارد تا فصل جدیدی در تاریخ خیابان کملی بنویسد که معیاری برای ارزش اجتماعی، پایداری فعال و ایده‌های پایدار تعیین می‌کند. این به بهترین وجه با مشارکت با توسعه‌دهنده‌ای انجام می‌شود که آماده است تا با ارزش‌هایی که ما به سرپرستی مکان‌ها، افراد و توسعه می‌دهیم، هماهنگی داشته باشد.

این سایت‌ها بین محله جدید در King’s Cross و توسعه شاخص شورا در Agar Grove قرار دارند.

آخرین پروژه بخشی از یک برنامه 2.3 میلیارد پوندی سرمایه گذاری تحت رهبری مقامات محلی در منطقه مرکزی لندن است که قرار است قفل تحویل 4850 خانه را باز کند.

هدف بازسازی خیابان کملی ارائه فضاهای کاری جدید با کیفیت بالا، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه است که اقتصاد فراگیر را ترویج می کند و به تامین مالی خدمات شورای شهر کمک می کند و به ارائه مسکن مقرون به صرفه در سایر نقاط منطقه کمک می کند.

طرح تکمیل شده شامل حدود 350 خانه جدید می شود که از این تعداد 170 خانه «واقعاً مقرون به صرفه» خواهند بود.



منبع