شپرد رابسون طرح بحث برانگیز برج پکهام را ترک می کند

شپرد رابسون در بیانیه‌ای درباره خروج از پروژه گفت: «در طول مدتی که روی پروژه کار می‌کردیم، ما یک طرح جامع را در گفتگو با مقام برنامه‌ریزی محلی ایجاد کردیم. با این حال، پس از آزمایش گزینه‌های انبوه متعدد، این خلاصه مورد حمایت جامعه محلی قرار نگرفت.

“به دنبال مشاوره عمومی، ما به طور جمعی در مورد خلاصه منعکس کردیم و با مشتری تصمیم گرفتیم که پروژه نیاز به شروعی تازه دارد.”

منبع: Sheppard Robson / Berkley Homes

یک طومار آنلاین در مخالفت با این طرح تاکنون 7060 امضا را جذب کرده است. توسط Aylesham Community Action سازماندهی شده است، که این پیشنهادها را “یک توسعه بیش از حد عظیم با ساختمان های عظیم” نامیده است.

آخرین برنامه‌های شپرد رابسون به همان اندازه تفرقه‌انگیز بوده است.

پیشنهاد بسیار بحث برانگیز 1050 خانه برای سایت 2.7 هکتاری با انتقاد شدید هم از سوی یک گروه اجتماعی و هم از سوی شورای محلی زمانی که این طرح ها در اوایل سال جاری مورد مشورت قرار گرفت، مواجه شد.

مک اش همچنین گفت که این پیشنهادات به طرح محلی Southwark احترام نمی گذارد. این می گوید که توسعه جدید در مرکز خرید و سایت پارک خودرو، در Rye Lane و خیابان کوئینز، باید حداکثر 20 طبقه باشد و فقط 850 خانه را شامل شود.

جیمز مک‌آش، عضو کابینه شورای ساوت‌وارک برای شرایط اضطراری آب‌وهوایی و توسعه پایدار، مفاهیم اولیه را «به‌اندازه کافی خوب» نمی‌داند و اضافه می‌کند که شورا قبلاً به‌طور خصوصی نگرانی‌های خود را در مورد این طرح با توسعه‌دهنده برکلی هومز در میان گذاشته است.

این گروه مدعی طرح هایی بود که شامل یک 5000 متر جدید نیز می شود2 فروشگاه موریسونز، یک ارگ ایجاد خواهد کرد که بر فراز پله‌های پایین‌تر و تاریخی پکهام قرار دارد و نیمی از 14 ساختمان جدید پیشنهادی بیش از 10 طبقه است.

شپرد رابسون برای اولین بار در نوامبر 2021 و پس از یک مسابقه طراحی که توسط Berkeley Homes برگزار شد، به این شغل عظیم دست یافت. سازنده خانه در ماه می همان سال، سایت را از مالک سابقش، بلک راک، ربوده بود.

برای اظهار نظر با برکلی هومز و شورای ساوتوارک تماس گرفته شد.

پیش نویس طرح های شپرد رابسون و برکلی هومز برای مرکز آلیشم، پکهام

پیش نویس طرح های شپرد رابسون و برکلی هومز برای مرکز آلیشم، پکهام



منبع

معمار گفت که با مشتری خود موافقت کرده است که برای طرح‌ها برای جایگزینی مجتمع تجاری موجود، مرکز آیله‌شام، با یک ساختمان 14 بلوکی با برج‌های تا 27 طبقه، به یک «شروع تازه» نیاز است.

تمرین AJ100 گفت که برکلی اکنون در حال کار بر روی یک «برید جدید» است [which would] به دنبال رفع نگرانی های جامعه در مورد تراکم توسعه با مجموعه ای از معماران جدید، از جمله شیوه های محلی.

پیشنهاد قبلی AHMM که برای BlackRock تهیه شده بود، حدود 100 خانه کمتر از طرح فعلی داشت. اما این طرح هرگز ارائه نشد و در پی مخالفت های محلی در مرحله مشاوره اولیه فروخته شد. مخالفت های محلی با این طرح ها شامل طوماری علیه این طرح با 3700 امضا بود.