طرح برج واترلو باکلی گری یومن 1200 اعتراض دریافت کرد


طرح Bourne Capital شامل چهار ملک تخریب می شود تا راه را برای یک برج 74 متری با بالکن های کاشته شده و یک تاج دو طبقه باز کند. به عنوان بخشی از این طرح، MATT همچنین یک ساختمان چهار طبقه موجود را بازسازی می کند که به عنوان یک تریبون عمل می کند.

اما این طرح‌ها برای همسایگان محبوبیت نداشتند – به‌ویژه باشگاه یونیون جک (UJC)، باشگاهی برای پرسنل سابق ارتش و خدمات اضطراری که در برج دهه 1970 همسایگی مستقر است. بسیاری از 65000 عضو باشگاه از جمله کسانی هستند که به شورای لمبث اعتراض کرده اند.

UJC در بیانیه ای نسبت به ارتفاع دفاتر پیشنهادی و همچنین عرض 49 متری آن ابراز نگرانی کرد. این برج گفت که این برج 15 متر از برج خود فاصله خواهد داشت و منجر به “تاثیر بسیار مخرب” بر محوطه آن خواهد شد.

باشگاه اضافه کرد که این طرح جاه‌طلبی‌های خود را برای توسعه مجدد تضعیف می‌کند و قلمرو عمومی اطراف ایستگاه واترلو را افزایش نمی‌دهد. همچنین ادعا کرد که این برج برخلاف سیاست برنامه‌ریزی لمبث است، زیرا از شمال به جنوب به سمت تئاتر Old Vic پایین نمی‌آید.

هیو پلیر، مدیر اجرایی UJC، گفت: “ما می دانیم که یک موسسه خیریه کوچک هستیم که با “توسعه دهنده بزرگ” مبارزه می کنیم. [we] باید با درخواست برنامه ریزی ارائه شده توسط Bourne Capital مخالفت کرده و نگرانی های اساسی خود را بیان کند.

این تاثیر وحشیانه ای هم بر منطقه محلی و هم بر خدمات و محیطی که ما می توانیم به اعضای غیر مامور جامعه نیروهای مسلح و خدمات اضطراری ارائه کنیم، خواهد داشت.

“ما به خودی خود با توسعه مجدد سایت همسایه خود مخالف نیستیم، اما از اینکه مقیاس، ارتفاع و جرم پیشنهادی از نظر معماری ناسازگار است و از نظر تجاری بیش از حد است و همچنین مغایر با طرح محلی اتخاذ شده است، شوکه و نگران هستیم.”

Bourne Capital در پاسخ گفت که از این نظرات «بسیار شگفت‌زده» شده است، زیرا 12 ماه را با UCJ روی یک «مطالعه توسعه تجمعی» کار کرده است تا نگرانی‌های اصلی گروه را برطرف کند – که منجر به اصلاحات بسیار مهمی در [the] پیشنهاد اصلی’.

اکثر اتاق‌های باشگاه تحت تأثیر پیشنهادات قرار نگرفته‌اند، و تنها یکی از هشت ساختمان UJC مستقیماً با بازسازی پیشنهادی ما روبرو است. Bourne Capital تلاش کرده است تا با عقب نشینی و به طور قابل توجهی پخ کردن ساختمان از نمای جنوبی UJC، هر گونه تاثیری بر این اتاق ها را کاهش دهد و دسترسی به نور روز و خطوط واضح سایت را فراهم کند.

Bourne Capital همچنین استدلال کرد که توسعه آن باعث کاهش ارتفاع ساختمان های محلی می شود و گفت که طرح محلی از ساختمانی به ارتفاع 70 متر در سایت پشتیبانی می کند – و طرح باکلی گری یومن فقط یک “رابطه دور” با Old Vic که 70 متر دورتر است.

توسعه‌دهنده گفت: «این توسعه باعث تقویت اقتصاد محلی لمبث می‌شود و بیش از 2570 شغل برای واترلو ایجاد می‌کند، از خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و تئاترهای محلی حمایت می‌کند.»

‘[It would] کمک بیش از 1.3 میلیون پوند به بهبود قلمرو عمومی محلی و ارائه حدود 1700 میلیون2 فضای کاری مقرون به صرفه که برای حمایت از مؤسسات فرهنگی محلی و تطبیق مشاغل خرد و کوچک که خارج از بازار اداری محلی هستند، طراحی شده است.

برای اظهار نظر با باکلی گری یومن تماس گرفته شده است.



منبع