فاز 2-7 گیلدهال سنت جورج، کینگز لین


تیم چند رشته ای انتخاب شده برای قرارداد 1.7 میلیون پوندی، کار موجود RIBA Stage 1 توسط فاستر ویلسون سایز را پیش می برد و مراحل RIBA 1 تا 7 را با استراحت در مرحله RIBA 3 ارائه می دهد که به مشتری امکان می دهد تصمیم نهایی را در مورد آن اتخاذ کند. محدوده پروژه

این پروژه 12 میلیون پوندی که برای تکمیل در سال 2026 برنامه ریزی شده است، قدیمی ترین و بزرگترین گیلدهال کامل قرون وسطایی انگلستان را بازسازی و بازسازی می کند تا یک میراث تاریخی و جاذبه فرهنگی جدید برای King’s Lynn ارائه دهد که دارای تئاتر شکسپیر با دسترسی فیزیکی سطح، خرده فروشی، پذیرایی و غذا است. یک کارگاه و فضای سازنده در دسترس.

طبق این خلاصه: «شوراء و شرکای پروژه، اعتماد ملی و خدمات موزه‌های نورفولک، به دنبال انتصاب یک تیم چند رشته‌ای هستند که توسط یک متخصص معماری واجد شرایط مناسب برای توسعه و تحویل پروژه مرکز هنری سنت جورج گیلدهال و خلاقیت هدایت می‌شود.

این پروژه شامل طراحی و تحویل تغییرات قابل توجهی در مجموعه ساختمان های تاریخی فهرست شده است، که شامل قدیمی ترین و بزرگترین گیلدهال کامل قرون وسطایی در انگلستان است که دارای تاریخ بی نظیری به عنوان مکانی برای تولید تئاتر است.

«بازسازی گیلدهال سنت جورج یک میراث معتبر جدید و جاذبه‌های فرهنگی ایجاد می‌کند که بر اساس نقطه فروش منحصربه‌فرد قدیمی‌ترین تئاتر کار (با قدمت 1445) در بریتانیا با میراث شکسپیر جذاب و بین‌المللی است.»

کینگز لین یک بندر تاریخی و شهر بازار در نورفولک است که به عنوان یکی از بزرگترین بندرهای انگلستان در تجارت با اتحادیه هانسی در قرن چهاردهم نقش مهمی ایفا کرد.

در سال 2017، Levitate و مشاور بازسازی Urban Delivery برای ارائه یک طرح مفهومی و تحویل برای اسکله تاریخی شهر، از اسکله Purfleet در شمال تا Friars Fleet در جنوب، انتخاب شدند.

در سال 2018، شورا جستجوهای جداگانه‌ای را برای یک تیم طراحی برای یک مرکز خلاقانه جدید (برنده Feilden + Mawson)، یک تیم طراحی برای یک برنامه 4.9 میلیون پوندی حوزه عمومی و دفاع در برابر سیل در Nelson Quay (برنده AECOM) آغاز کرد و برای یک تیم طراحی برای آزمایش امکان سنجی چندین سایت برونفیلد استراتژیک (برنده شده توسط AR Urbanism).

آخرین پروژه بخشی از “طرح سرمایه گذاری شهری” شورا برای کینگز لین است که هدف آن پرورش و رشد جامعه شرکت های خلاق محلی شهرک است. اهداف کلیدی شامل حفاظت از بافت ساختمان، بهبود تفسیر، ایجاد منابع آموزشی جدید، ارتقاء دسترسی و گردش و تضمین پایداری و دوام مالی است.

پیشنهادها 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد. بیمه مسئولیت کارفرما 10 میلیون پوند، بیمه مسئولیت عمومی 10 میلیون پوند و بیمه غرامت حرفه ای 10 میلیون پوند مورد نیاز است.



منبع