فاسترز برنده برنامه ریزی برای جایگزینی اسکلت چوبی بلوک مسکونی دهه 1950 است

ویلیام تهویه طبیعی، نور روز عالی، کفپوش‌های انعطاف‌پذیر و تراس‌های سبز را فراهم می‌کند – همه در یک نمای با عملکرد بالا و ساختار چوبی هیبریدی. ما اکنون مشتاقانه منتظریم تا طرح های خود را زنده کنیم.

بنیانگذار و مدیر اجرایی MARK، مارکوس مایجر، این طرح را «در طراحی، مواد و استفاده از فضا نوآورانه» توصیف کرد و افزود: «ویلیام محیطی درجه یک را برای کسانی که به طور روزانه از ساختمان استفاده می‌کنند ارائه خواهد کرد، در حالی که همچنین بهبود تجربه محله برای همه کسانی که از کوئینزوی بازدید می کنند.

طرح قاب چوبی، ویلیام، در کوئینز وی در بیزواتر برای مدیر سرمایه گذاری املاک و مستغلات MARK با مشارکت توسعه دهندگان Finchatton و General Projects است.

تصویب مرحله بعدی بازسازی 3 میلیارد پوندی کوئینزوی را نشان می دهد.

پاتریک کمبل، شریک ارشد فاسترز گفت: «با همکاری نزدیک با شورای شهر وست مینستر و ساکنان محلی، توسعه‌ای با کاربری ترکیبی طراحی کرده‌ایم که استانداردهای نسل بعدی ساختمان‌های اداری کم کربن و سالم را تعیین می‌کند.

این ساختمان با یک ساختمان مسکونی 32 تخته و 8300 متری جایگزین می شود2 مجتمع اداری، که هر دو دارای محل های خرده فروشی در سطح خیابان هستند.

در این گزارش آمده است که توسعه پیشنهادی به منطقه حفاظت شده کوئینزوی و ایجاد مناطق حفاظت شده بایسواتر و هالفیلد استیتز منجر به “زیان کمتر از قابل توجه” خواهد شد.

این شامل خراب کردن یک بلوک چهار طبقه از 27 آپارتمان در گوشه باغ پورچستر است.

برنامه ریزان به این نتیجه رسیدند که همه آسیب ها با منافع عمومی بازآفرینی این منطقه سبقت می گیرد و شوراها مطابق با توصیه آنها رأی دادند.

پیشنهادات Whiteley توسط Foster + Partners



منبع در گزارش آنها آمده است: “پذیرفته شده است که تلفات نور روز و نور خورشید به Aird House بسیار فراتر از دستورالعمل های BRE است.” اما اضافه کرد که مالکان Aird House اکنون «مطمئن» هستند و اعتراض خود را پس گرفته اند.

به گفته افسران برنامه‌ریزی، طرح‌های فاسترها شامل برخی آپارتمان‌ها می‌شود که در آن‌ها سطوح نور کمتر از دستورالعمل‌های BRE است. اما آنها اضافه کردند که این تا حدودی مربوط به بالکن هایی است که فضای بیرونی را اضافه می کنند. آنها گفتند: “به طور کلی در نظر گرفته می شود که سطوح روشنایی این آپارتمان های جدید، چشم انداز و استاندارد آنها قابل قبول است.”

افسران برنامه ریزی هشدار دادند که “ارتفاع، حجم و مکان” این طرح منجر به “تلفات قابل توجه نور و افزایش حس محصور شدن” برای ساکنان دو ساختمان مجاور خواهد شد.

“این بازسازی که یک بار در زندگی انجام می شود، کوئینزوی را به عنوان یک مرکز پر رونق جدید برای لندن دوباره متولد می کند و برای ما بسیار لذت بخش است که در دو پروژه واقعاً برجسته واقع در مقابل یکدیگر مشارکت کنیم.”

1459540 تصویر سه فاستر وایتلی

Fosters در حال حاضر فروشگاه Whiteleys در سراسر جاده را به 139 خانه سطح بالا، 20 فروشگاه، کافه و رستوران، یک سینما، یک سالن ورزشی بزرگ و یک هتل اسپا با 110 اتاق تبدیل کرده است.پایین تصویر).