لیورپول توسط سایت‌های متوقف شده در اثر مشکلات مالی توسعه‌دهندگان آسیب دیده است

اینها شامل خیابان جرج بزرگ براک کارمایکل است که یک پروژه 170 میلیون پوندی با 7100 میلیون پوند است.2 فضای اداری و 631 خانه که در ماه مارس وارد مدیریت شدند. دباغی، که در سال 2020 مدیران را فراخواند. و Strand Plaza، یک ساختمان سابق وزارت دفاع، که در آن یک ساختمان مسکونی لوکس در سال 2017 راه اندازی شد اما تکمیل نشد.



منبع

لیورپول همچنین دارای 11 طرح متوقف شده برای فروش در جایی است که کار شروع شده یا مجوزهای برنامه ریزی فعال باقی مانده است.

این شورا گفت که “کنترل حداقلی بر سایت های متوقف شده در مرکز شهر و سرعت توسعه آنها” دارد.

اما اعلام کرد که اشتراک‌گذاری اطلاعات در سایت‌های متوقف شده را بین بخش‌های خود افزایش می‌دهد تا “درک عمومی گسترده‌تری از پیشرفت انجام شده ایجاد کند” و اطلاعات را با مالکان، توسعه‌دهندگان و مدیران به اشتراک بگذارد تا از راه‌اندازی مجدد توسعه یا فروش مجدد سایت‌هایی که منجر به ایجاد سایت‌های جدید می‌شود، حمایت کند. طرح های امکان پذیر ارائه شده است.

در گزارش جداگانه‌ای به کمیته آمده است که شورا با کیر توافقنامه توسعه‌ای برای تحویل پروژه پال مال به ارزش 200 میلیون پوند در فازها از طریق دفع طولانی مدت اجاره داشته است. در این بیانیه آمده است: «تمرکز اولیه برای هر دو طرف این است که یک پیش‌اجازه مهم را تضمین کنند که سرمایه‌گذاری داخلی مورد نیاز را برای شروع ساخت و ساز جذب کند».

افسران در یک به روز رسانی به شوراها در مورد کمیته منتخب توسعه راهبردی و مسکن، گفتند که کار روی 21 طرح عمدتاً به این دلیل متوقف شده است که توسعه دهندگان و سرمایه گذاران نسبت به بودجه و امکان سنجی اعتماد نداشتند.

هم کی یر و هم شورا به یک پیش‌اجازه خوش‌بین بودند «با توجه به عدم توسعه دفاتر جدید در زمان‌های اخیر، که در راس آن کمبود مشخصی از هر گونه کفپوش بزرگ موجود در شهر وجود دارد».

با توجه به عنوان خواهر AJ اخبار ساخت و سازدر این گزارش آمده است که شورا تأثیر کمی بر پیشرفت چنین سایت هایی داشته است، در حالی که علت تأخیرها تأمین مالی خصوصی بوده است. این موضوع در سال گذشته توسط AJ به عنوان بخشی از تحقیقات ویژه در مورد توسعه مجدد شهر با لکنت پوشش داده شد.