معماران الیور لیچ پسوند شیشه ای نی را به خانه شهری لندن اضافه می کند

یک خلاصه طراحی بسیار دقیق برای خانه ریدد به ما داده شد. کار با چنین مشتریانی که بر طراحی متمرکز بودند، که دقیقاً می‌دانستند چه نیازی دارند، عالی بود. ما پارامترهای واضحی داشتیم که به ما اجازه می‌داد تا با هدف طراحی کنیم و خلاقانه در کوتاه‌مدت کار کنیم.

این راه حل عمودی اجازه می دهد که توالی ورودی دوباره سازماندهی شود، فضاهای گردشی تنظیم شود، و نور بیشتری وارد شود. حریم خصوصی بهبود یافته است و بسیاری از سطوح خانه دوباره به هم متصل می شوند.

پسوند شیشه ای نی نمونه ای از این است که چگونه فضا نه تنها تحت تأثیر متر مربع، بلکه نور، حجم و مقیاس قرار می گیرد. این ایده‌آل‌های طراحی در خانه‌ای تحقق می‌یابد که از ردپایی متوسط ​​و در عین حال بسیار عمل‌گرایانه و حس شگفت‌انگیز سخاوت برخوردار است.
الیور لیچ، کارگردان، معماران الیور لیچ

گردش خون یکی از ملاحظات مهم مشتریان بود، بنابراین معماران یک پلان طبقه منسجم ایجاد کرده اند و پیکربندی قبلی تخت خواب را بازسازی کرده اند.

در طبقه پایین، یک منطقه ناهار خوری «خودمانی» از طریق درهای شیشه ای کشویی بزرگ به حیاط عقب باز می شود. یک جزیره آشپزخانه یکپارچه از کوارتزیت برزیلی خاکستری خاموش با کابینت بلوط جبران شده است.

محل بروک گرین، لندن
تکمیل نوامبر 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی 210 متر مربع
هزینه ساخت فاش نشده
مشتری خصوصی
معمار معماران الیور لیچ
طراحی داخلی معماران الیور لیچ
مهندس سازه طراحی سازه ثابت
پیمانکار اصلی ساخت و ساز ساتون



منبع

دیدگاه معمار

خانه شهری ویکتوریایی چهار طبقه موجود در وضعیت نامناسبی قرار داشت و به سه آپارتمان کوچک تقسیم شده بود. تصمیم کلیدی طراحی این بود که یک پسوند با عمق 2 متر و با ارتفاع دو برابر به عقب معرفی شود که فضای بیشتری برای مالکان ایجاد کند.

ریدد هاوس که در منطقه حفاظت‌شده نزدیک بروک گرین قرار دارد، در محوطه‌ای کم‌عمق قرار دارد که پشت آن توسط یک ساختمان تجاری شش طبقه تحت الشعاع قرار گرفته است و نور روز و حریم خصوصی را مختل می‌کند.

به محض ورود، راه پله اصلی بازسازی شده توسط پنجره بزرگ روشن می شود و شما را به یک پلکان سفارشی معاصر می کشاند که به فضای آشپزخانه-ناهارخوری با پلان باز در طبقه همکف پایین می رود.

کابینت بیشتر به عنوان وسیله ای برای پیوند فضاهای نشیمن چند سطحی به پشت خانه با نازک کاری سفارشی بلوط منسجم که فراتر از منطقه نشیمن و نرده به طبقه پایین همکف به شکل انباری دیواری گسترش می یابد، استفاده می شود.

در سطح فوقانی، یک پسوند زیر شیروانی برای قرار دادن یک اتاق خواب و حمام اختصاصی اضافه شده است.

معماران Oliver Leech با افزودن تأثیر بصری به پلان، پانل‌های شیشه‌ای لینیت را به پسوند اضافه کردند. این پروژه یکی از اولین پروژه‌های مسکونی خصوصی در بریتانیا است که از این متریال استفاده می‌کند، که دارای بافت نی بر روی صورت داخلی برای ایجاد نور شفاف و مناظر مخدوش و حفظ حریم خصوصی است.

داده های پروژه