رئیس مرتبط Argent برای سخنرانی در AJ Retrofit Live


پارتریج که در سال 1990 پس از تحصیل در معماری در کمبریج به توسعه دهنده کینگز کراس آرجنت پیوست، در سال 2006 مدیر اجرایی مشترک این شرکت شد و همچنین از سال 2012 تا 2018 به عنوان شریک مدیریتی خدمت کرد.

او رئیس سابق شورای ساختمان سبز بریتانیا (UKGBC)، رئیس سابق فدراسیون املاک بریتانیا و عضو هیئت مشورتی Construct Zero در شورای رهبری ساخت و ساز است.

در سپتامبر، اعلام شد که پارتریج به نظارت بر توسعه و اجرای استاندارد ساختمان‌های کربن خالص صفر (NZCBS) که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، به‌عنوان رئیس هیئت حاکمیتی که اخیراً تشکیل شده بود، کمک خواهد کرد.

NZCBS یک مجموعه واحد مورد توافق از اهداف عملکرد مبتنی بر علم برای انواع ساختمان‌ها خواهد بود و توسط RIBA و همچنین نهادهای صنعتی دیگر Better Buildings Partnership، BRE، Carbon Trust، CIBSE، IStructE، LETI، RICS، پشتیبانی می‌شود. و UKGBC.

AJ Retrofit Live، کنفرانس یک روزه ای که در 155 Bishopsgate در شهر لندن در روز چهارشنبه 23 نوامبر برگزار شد، معماران، همکاران محیط ساخته شده آنها، توسعه دهندگان و دیگران را گرد هم می آورد تا بهترین شیوه های مقاوم سازی و اقتصاد دایره ای را شناسایی کنند و در مورد تغییرات تحول آفرین بحث کنند. برای ارتقای محیط ساخته شده مطابق با اصول کربن کل زندگی مورد نیاز است.

همچنین از زبان معمار نیل مک لافلین که کتابخانه جدیدش در کالج Magdalene کمبریج جایزه RIBA استرلینگ امسال را به دست آورد و همچنین صداهای پیشرو دیگری در صنعت مانند Indy Johar، Kate Macintosh، Kunle Barker، SOM’s Mina Hasman و Enlai Hooi از دانمارکی Schmidt شنیده خواهد شد. همر لاسن.

ائتلافی که در پشت NZCBS قرار دارد اخیراً درخواستی برای دریافت مدرک از معماران و دیگران راه اندازی کرده و از آنها خواسته است تا ارائه داده های عملکردی برای ساختمان های خود.

اولا، ائتلاف به دنبال داده های انرژی عملیاتی است – به طور خاص داده های مصرف در حال استفاده از ساختمان های موجود با بهترین عملکرد، و داده های عملکرد مدل سازی شده برای ساختمان ها در طراحی یا ساخت. اسثانیاً به دنبال داده های کربن مجسم از پروژه های ساخت و ساز جدید و مقاوم سازی است.


هر دو نوع داده، ائتلاف را قادر می سازد تا معیارهایی را برای انواع ساختمان های مختلف ایجاد کند.
از شرکت کنندگان دعوت می شود داده ها را از طریق پایگاه داده کربن محیطی ساخته شده است (BECD) تا مهلت 16 دسامبر.

پارتریج در ابتدای ماه جاری گفت:اگر صنعت املاک و مستغلات و محیط ساخته شده بخواهد به طور جدی به تأثیر آن بر تغییرات آب و هوایی بپردازد، استاندارد ساختمان‌ها با کربن خالص صفر ضروری است.

ما به دنبال متخصصان محیط‌های ساخته شده هستیم تا داده‌هایی را از تعدادی از انواع دارایی‌های مختلف برای توسعه یک روش واحد و توافق شده و برای همه ذینفعان صنعت املاک و مستغلات که از استاندارد برای مشارکت در فرمول‌بندی مناسب استفاده می‌کنند، کمک کنند. لطفاً در فراخوان ما برای شواهد مشارکت کنید.

دانکن بیکر-براون، یکی از اعضای هیئت مدیره NZCBS پارتریج نیز قرار است در AJ Retrofit Live سخنرانی کند. بیکر-براون، کارشناس اقتصاد دایره ای و معمار در حال حاضر در COP27 در مصر در کنار سیمون آلفورد، رئیس RIBA و اسمیت مرداک، مشاور پایداری RIBA حضور دارد.



منبع