معماران Canice ساختمان مدرسه ایرلندی قرن 18 را به یک خانه تطبیق داده است

از نظر شماتیک، این پروژه به عنوان یک سری مطالعات اساسی برای مداخلات جدید عمل می کند: پله های معلق، درب عقب، بالکن، و کابینت و کمد دیواری مانند مبلمان.

مزایای این خانه بسیار است. اولین لذت و احساس شهروند خوب بودن زمانی است که مردم از تاریخ ملک بازسازی شده بازدید می کنند و با آن درگیر می شوند. ثانیا، زندگی چند نسلی در یک سازه بزرگ محافظت شده نشان می دهد که چگونه از طریق طراحی خوب می توانیم از این انواع ساختمان های بزرگ در کشورمان استفاده کنیم. این همچنین مسائل مربوط به مراقبت از سالمندان، مراقبت از کودک و تنهایی را حل می کند.

مدل سایت

این ساختمان که در یک قطعه خطی قرار گرفته است که در داخل دیوارهای آهکی و دروازه‌های آهنی ساخته شده است، توسط معمار انگلیسی ریچارد هریسون طراحی شده است. این ساختمان دارای نمای نه خلیجی، کلاس‌های درس رو به شمال در طبقه همکف، کلاس‌های درس دو وجهی در طبقه اول و اتاق‌های خواب در اتاق زیر شیروانی سقف زنگ‌دار بود.

این ساختمان نقوشی از تاریخ ایرلند و جامعه در حال تکامل ما است. طراحی مجدد حساس ساختمان مورد نیاز بود تا مالک بتواند در میان این تاریخ سنگین زندگی کند. از طریق بهترین روش حفاظت، ما یک ساختمان سالم را بازسازی کرده‌ایم. از طریق درج لحظات کلیدی معماری، این ساختمان به یک خانواده اجازه می دهد تا در میان تاریخ زندگی کند و آن را در یک محیط آرام خانگی جذب کند.
Emily-Ann Curry، کارگردان، Canice Architects

پاشیدن رنگ آبی ماژورل بر روی دیوارهای پشتی و جانبی خارجی ظاهر می شود. دیوارهای آهکی موجود تا جلو باقی مانده است. این حرکات طراحی همگی به نفع آوردن کیفیتی بازیگوش به طراحی هستند. ما تلاش کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که وزن تاریخ و میراث معماری برای الهام بخشیدن به شخصیت یک علاقه مندان به هنر محدود نمی شود.

مطالعه اهمیت معماری، اجتماعی و تاریخی آن برای اطلاع از استراتژی حفاظت و پتانسیل استفاده از اتاق ها انجام شد. طبقه اول دو وجهی برای محل سکونت مناسب در نظر گرفته شد و بنابراین نقشه برای ایجاد یک منطقه نشیمن تغییر یافت. اتاق‌های خواب در کلاس‌های سابق رو به شمال در طبقه همکف قرار گرفته‌اند و راهروهای مدرسه به عنوان گالری عکس تغییر کاربری داده شده‌اند.

پس از بسته شدن مدرسه، چارلز بیانکونی، کارآفرین ایتالیایی-ایرلندی، از این ساختمان به عنوان خانه خود استفاده کرد و یک خانه مربی و اصطبل اضافه کرد. اخیراً، طرح پیشنهادی هتل در سایت رد شد و ساختمان برای بیش از 15 سال متروک بود.

این پروژه به عنوان یک سری مطالعات اساسی برای تمام قطعات یا تغییرات جدید عمل کرد. پله های طاقدار جدید، درب عقب، بالکن، طراحی مبلمان مانند یک کابین و کمد لباس. همه در یک رویکرد صنعتگر خوب مورد بررسی قرار گرفتند تا به هر عنصر جدید اجازه داده شود که به عنوان یک افزودنی معاصر در برابر بافت تاریخی خوانده شود.

قابل توجه ترین ویژگی رنگ آبی شدید Majorelle است – که توسط خانه تعطیلات مراکشی Yves Laurent معروف شده است – که روی دیوارهای پشتی و جانبی خارجی اعمال شده است در حالی که دیوارهای آهکی موجود در جلو باقی مانده اند.

دیدگاه معمار

این ساختمان بیش از 250 سال است که در اینجا وجود دارد و امیدوارم با طراحی مجدد پایدار و حساس توسط معماران بتواند 250 سال دیگر در اطراف باشد.
مشتری خصوصی

این تمرین اخیراً کارهای حفاظتی در خانه Silversprings ذکر شده را که به عنوان یک مدرسه منشور شروع به کار کرد، تکمیل کرده است. این مدرسه در سال 1747 برای کودکان محلی ایرلندی ساخته شد که برای شرکت در آن باید از مذهب کاتولیک خود چشم پوشی می کردند. به دلیل جذب محدود تنها پس از 11 سال بسته شد.

مشتری پتانسیل را در استفاده مجدد از خانه های مربی بیانکونی به عنوان فضای اداری و مدرسه قبلی به عنوان یک خانه خانوادگی مملو از مجموعه هنر مدرن ایرلندی آنها دید.

املاک تاریخی به دلیل مرطوب بودن، خشکسالی و غیرقابل زندگی بودن شهرت دارند. این ساختمان، از طریق بازسازی و انطباق دقیق، این کلیشه را دوباره تعریف کرده و تبدیل به ظرفی برای لذت‌های ساده زندگی شده است: خوردن یک قهوه صبح با پسرتان در بالکن، استراحت در هنگام بیماری در یک ساختمان سالم، و پرتاب کردن مهمانی غافلگیر کننده با تمام خانواده

دیدگاه مشتری

مطالعه اهمیت معماری، اجتماعی و تاریخی ملک برای اطلاع رسانی استراتژی حفاظت انجام شد. ساختمان برای درک پتانسیل آن برای کاربری های مختلف در اتاق ها ارزیابی شد. جنبه دوگانه طبقه اول بیشتر برای محل سکونت مناسب بود و از این رو نقشه برای ایجاد یک منطقه نشیمن نوبل پیانو تغییر یافت. اتاق خواب ها در کلاس های قبلی رو به شمال در طبقه همکف قرار داشتند. ویژگی های منحصر به فرد، مانند راهروهای مدرسه، به عنوان یک گالری عکس برای صاحب هنر دوست تغییر کاربری داده شد.

داده های پروژه

محل شهرستان تیپراری، ایرلند
تاریخ شروع 2019
تاریخ تکمیل دسامبر 2022
منطقه سایت 0.46 هکتار
سطح ناخالص طبقه داخلی 420 متر مربع
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات فرم آبی RIAI از قرارداد
هزینه ساخت فاش نشده
مشتری خصوصی
معمار معماران Canice
مهندس حفاظت همکاران ساوت گیت
طراحی داخلی معماران Canice
هماهنگ کننده CDM معماران Canice
پیمانکار اصلی ساخت و ساز موریس
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک



منبع

Canice Architects توسط Emily-Ann و Damien Curry در سال 2017 تأسیس شد و قبلاً در Allies و Morrison و Panter Hudspith کار کرده بود.