موزه زندگی روستایی گرسنهال، نورفولک

طبق این خلاصه: در سال 2019 شورای شهرستان نورفولک (NCC) سیاست زیست محیطی خود را مجدداً اعلام کرد و یک هدف بلندپروازانه برای رسیدن به کربن خالص صفر تا سال 2030 تعیین کرد. این هدف هدفی را برای کار جمعی با شرکای منطقه ای برای دستیابی به “صفر خالص” تعیین کرد. انتشار کربن در املاک NCC تا سال 2030، اما در مناطق وسیع‌تر، تا سال 2030 به سمت «بی‌طرفی کربن» و در صورت امکان، کربن صفر مطلق کار می‌کند.

موزه زندگی روستایی گرسنهال یک مرکز آموزشی عمومی بزرگ است که محل کارگاه سابق را که در اواخر قرن هجدهم ساخته شده بود، اشغال می کند. جدیدترین پروژه گرمایش کربن زدایی شده جدیدی را برای جایگزینی سیستم های موجود که در «پایان عمر مفید خود هستند» ارائه می دهد.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2024 برنامه ریزی شده است، بخشی از جاه طلبی شورا برای تبدیل شدن به کربن خالص صفر تا سال 2030 است. عناصر کلیدی کمیسیون شامل تکمیل مدل سازی حرارتی بافت ساختمان موجود و پیشنهاد بهبود انرژی، تکمیل ارزیابی اثرات میراث و به دست آوردن آن است. برنامه ریزی و موافقت ساختمان فهرست شده.

به عنوان بخشی از برنامه کربن زدایی از آثار، کمک مالی با بودجه سالیکس برای بررسی امکان سنجی در موزه گرسنهال اعطا شد. این گزارش مناطق بالقوه ای را برای بهبود پارچه و همچنین گزینه ای برای حذف سیستم های گرمایشی با سوخت نفت و جایگزینی با زیست توده شناسایی کرد.

پیشنهادات برای تحویل قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه غرامت حرفه ای 2 میلیون پوندی و پوشش مسئولیت عمومی 5 میلیون پوندی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه طراح اصلی پروژه Gressenhall Decarb
مشتری شورای شهرستان نورفولک
ارزش قرارداد 50000 پوند تا 100000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 31 مه 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات دو نفر را ارائه دهند که می توانند از سازمان هایی که در 3 سال گذشته خدماتی مشابه با شرایط این تدارکات برای آنها ارائه کرده اند ارجاع دهند.
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/notice/031d16e8-def9-4ded-800b-3d7919663778



منبع تیم منتخب برای قرارداد تخمینی 50000 تا 100000 پوندی، مراحل 2 تا 5 RIBA را از کربن زدایی و ارتقاء بهینه سازی انرژی به موزه که یک مجتمع کارگاهی سابق و مزرعه 1777 در روستای Gressenhall را اشغال می کند، انجام خواهند داد.

«تیم طراحی مسئول گسترش یافته‌های مطالعه امکان‌سنجی با انجام بررسی‌ها و ارزیابی‌های ساختمانی اضافی برای درک کامل بافت ساختمان خواهد بود، به طوری که می‌توان راه‌حلی کاملاً در نظر گرفته برای بهبود بازده حرارتی ساختمان‌ها طراحی کرد و به طور کامل ارائه کرد. سیستم های گرمایشی با سوخت فسیلی در سراسر سایت.